خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت دارویی شفق؛

نمایشگاه ایران هلث فرصت خوبی برای صادرات است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۷۲۶

مدیرعامل شرکت دارویی شفق، نوسان نرخ ارز را از مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی دانست و گفت: نوسان نرخ ارز در همه صنایع چه در حوزه های تولید، توزیع و واردات مواد اولیه تاثیرگذار بوده است.

مهدی وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: شرکت دارویی شفق یزد در اواخر سال ١٣٨٧ پس از اخذ مجوز لازم از وزارتخانه و در زمینه‌های توزیع داروهای خارجی، ایرانی، تک نسخه‌ای و فوریتی، لوازم آرایشی- بهداشتی و تجهیزات پزشکی و مواد غذایی شروع به فعالیت کرده است. همچنین این شرکت در سال ١٣٩۰ شعبه یزد پخش سراسری آدوراطب را به صورت شعبه مشارکتی افتتاح و راه‌اندازی کرده است. همچنین چند سالی است که در حوزه سلولوزی با استفاده از ظرفیت خالی کارخانه‌هایی با برند شرکت دارویی شفق یزد ورود کرده است.

وی ادامه داد: محصول زیراندازی با برند رویالکینگ با بسته‌بندی روز اروپا و دنیا در این شرکت انجام می شود. همچنین ما تنها بسته‌بندی زیپ کیپ دار ایران هستیم. این در حالی است که در دنیا برندهای کمی هستند که زیب کیپ داشته باشند. این امر از ورود آلودگی‌ها جلوگیری می‌کند.

وی اظهار کرد: پایه و اساس بسته‌بندی این محصول برای صادرات است. البته تا به امروز فقط فروش داخلی داشتیم.

وی با اشاره به بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی،  دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای ایجاد ارتباط با سایر کشورها است.

وی نوسان نرخ ارز را از مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی دانست و گفت: نوسان نرخ ارز در همه صنایع چه در حوزه های تولید، توزیع و واردات مواد اولیه تاثیرگذار بوده است.

 وی از دولت خواست تا در بحث واردات و دریافت مجوزها همکاری کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز