خبرگزاری کار ایران

دو جشنواره بزرگ و سراسری کارگران در فاصله ده روز

حیدری : جشنواره های ورزشی-تفریحی خانوادگی کارگران ادامه می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۸۳۱

در شهریورماه و پس از برگزاری دو جشنواره ی بزرگ.و سراسری در انزلی و مشهد مقدس بنا داریم این جریان سازنده و پرنشاط اجتماعی ورزشی را در سایر نقاط کشور ادامه دهیم.

مدیرکل ورزش کارگران با ابراز خرسندی از اقبال جامعه کارگری از جشنواره های ورزشی - تفریحی  خانوادگی گفت: بنا بر سیاست های کلان وزارت و تاکید معاون محترم  فرهنگی و اجتماعی در استفاده حداکثر ی از ظرفیت ها برای سلامت جامعه کار و نشاط جشنواره های خانوادگی کارگران از سه سال پیش توسط کارشناسان اداره کل امور ورزشی طراحی و راه اندازی شد ، هرچند در دوره اول مجریان و خود کارگران نمی دانستند که جشنواره به کدام سمت و سو خواهد رفت اما برگزاری خوب دوره اول متولیان را برآن داشت تا این روند را پرشتاب تر و در ابعاد منطقه ای و استانی توسعه دهند.

فرزاد حیدری گفت: در شهریورماه و پس از برگزاری دو جشنواره ی بزرگ.و سراسری در انزلی و مشهد مقدس بنا داریم این جریان سازنده و پرنشاط اجتماعی ورزشی  خانوادگی کارگران را  را در سایر نقاط کشور نیز  ادامه دهیم.

وی افزود : جشنواره نمونه موفقی از نشاط و سلامت و توسعه فرهنگ ورزش در بین خانواده های کارگران است و الگوی خوبی به  ما داده و اکنون با حداقل هزینه بیشترین بهره مندی را از این حرکت سازنده و موثر در صیانت از نیروی کار و سلامت خانواده کارگران می توانیم ببریم  و اکنون هرکدام از استانها که آمادگی داشته باشند حاضریم جشنواره های منطقه ای و استانی را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز