خبرگزاری کار ایران

پارالمپیک پشتوانه بزرگی مثل وزارت تعاون کار و راه اجتماعی را از دست داد

حیدری:حضور یک نماینده از وزارت تعاون و کار در کمیته پارالمپیک الزامی است

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۱۳۸

مدیرکل ورزش کارگران که کاندیدای هیات اجرایی و نایب رییسی کمیته ملی پارالمپیک بود. در آستانه انتخابات براساس یک تبصره مبهم از حضور در مجمع منع شد.

به گزارش ایلنا ،  فرزاد حیدری در حاشیه انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به این سوال که چرا با وجود درج نام شما در لیست کاندیداهای نایب رییسی و هیات اجرایی اجازه رای گیری داده نشد گفت: آقایان می گویند در اساسنامه آمده است که رییس فدراسیون کارگری می تواند کاندیدا شود بنابراین چون بنده با عنوان مدیرکل ورزش کارگران حضور پیدا کرده ام طبق اساسنامه اجازه ندادند که اسم من در رای گیری کاندیداهای هیات اجرایی باشد.

وی در این خصوص گفت: البته به قانون احترام می گذارم ولی کاش زودتر اعلام می کردند تا رییس فدراسیون کارگری را نامزد می کردیم چون اینجا بحث حقانیت ورزش کارگران و مجموعه بزرگ و فراگیر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است .

حیدری افزود: واقعا مجموعه ورزش جانبازان و معلولین و پارالمپیک از این امر متضرر شد چرا که این وزارتخانه با ۲۷۰مجموعه و فضای ورزش کارگری در سراسر ایران می تواند یک بازوی بزرگ برای ایشان باشد ضمن اینکه دقت کنید که سازمان بهزیستی و مجموعه بازنشستگان تامین اجتماعی با چند میلیون پرسنل دارای بیشترین طیف مخاطب کمیته پارالمپیک و فدراسیون معلولین و جانبازان است و من تاسف می خورم که چرا دوستان به این موارد توجه نکردند.

مدیرکل ورزش کارگران افزود: البته خود من هم عضوی از خانواده ورزش جانبازان و معلولین و پارالمپیک هستم چون رییس انجمن فوتبال نابینایان و عضو هیات رییسه فدراسیون ناشنوایان هستم و الان هم هر کمکی لازم باشد را در اختیار عزیزان جانباز و معلول قرار می دهیم ولی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی فراگیرترین و جامع ترین نهاد اجتماعی است که با مجموعه های فراوان باید عضو ارشد کمیته پارالمپیک و سیاست گذار این کمیته باشد و بنظرم دوستان لازم است اساسنامه را در این جهت اصلاح کنند.

 

حیدری در پایان گفت: تقریبا تمام اعضای مجمع از اینکه نماینده وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نتوانست با یک تبصره گنگ و مبهم در هیات اجرایی حضور یابد ابراز تاسف کردند چرا که اعضای مجمع می دانند چه پتانسیل بزرگ و عظیمی را پارالمپیک از دست داد و اینجا بازهم بحث شخص من و یا دیگری نیست بلکه جایگاه وزارت ماست که باید در جمع تصمیم گیران ورزش معلولین و پارالمپیک حضور داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز