خبرگزاری کار ایران

گردهمایی مدیران اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

رویدادی گرم در سرمای پاییزی

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۲۱۶

همیشه مدیرانی بر راس امور قرار گرفته و پس از پایان دوره مدیریتی خود یا به سمتی دیگر منصوب می شوند و یا دچار بازنشستگی شده و از راس امور کنار می روند.

اما این تجارب ارزنده و مدیریتی که طی سالها توسط این عزیزان گردآوری شده به مثابه یک دایره المعارف مدیریتی در عرصه های مختلف است که راهگشای بسیاری از مشکلات امروز جامعه ما خواهد بود و مدیران جوان نیز می توانند از وجود چنین تجاربی بهره مند شوند.

اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اقدامی گرم در این سرمای پاییزی، مدیران کل امور ورزشی خود را از ابتدا تا کنون گردهم آورد تا هم خاطراتی را زنده نموده و هم تجلیلی از این خدمتگذاران به عرصه ورزش کشور انجام شده باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، روز گذشته مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید معتمدی کارگران میزبان جمعی از مدیران اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

دایره المعارف ورزش کارگری وزارت کار روز گذشته متشکل بود از آقایان شیرانی، سید حسین موسوی ، محمد جواد محمدی، علیرضا ولی پور، محمد جواد گل پرور، محمود علیزاده، جواد رمضی، فرزاد حیدری وهمچنین بدلیل کسالت مهدی نجم(اولین مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) همسر ایشان در این گردهمایی حضور داشتند.

این درحالیست که جواد رمضی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری به همراه فرزاد حیدری مدیرکل امور ورزشی و تنی چند از پیشکسوتان و بزرگان ورزش کارگری در هفته اخیر ملاقاتی را از آقای نجم داشتند که برای ایشان آرزوی سلامتی و بهبودی داریم.

این قبیل اقدامات ارزنده و فرهنگی همان روح پهلوانی و جوانمردی ورزش است که امروزه ورزش کشورمان بسیار به آن احتیاج دارد و جامعه امروز مدیریتی هم تشنه تلفیق تجارب مدیران پیشین با خلاقیت و نوآوری مدیران جوان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز