خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیرکل ورزش کارگران با عضو هیات امنای مجموعه های کارگری

مهندس هاشمی طبا: همزمان با توسعه فضاهای ورزشی قوانین هم باید به جذب حداکثری کارگران را همراه داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۱۶۸

مدیر کل ورزش کارگری در دیدار با مهندس هاشمی طبا گفت: بدون شک تجربیات شما برای توسعه مجموعه های ورزش کارگری بسیار ارزشمند است و این امر برای ما یک فرصت مناسب محسوب می شود.

به گزارش ایلنا ، فرزاد حیدری افزود: نشست مستمر اعضای هیات امنا و نظارت بر مجموعه های ورزشی می تواند به توسعه و تکمیل فضاهای ورزشی و زمینه روی آوردن بیش از پیش کارگران به ورزش های سلامت محور کمک کند و ما در این مسیر اقدامات مفیدی را انجام داده ایم.

در ادامه سیدمصطفی هاشمی طبا عضو هیات امنای مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران نیز گفت: توسعه و تکمیل مجموعه های ورزشی کارگری باید با مشارکت بخش خصوصی و البته با دقت انجام شود و به اعتقاد من بخش کارگری در این مورد از پتانسیل بالایی برخوردار است.

هاشمی طبا در این دیدارافزود: مجموعه های ورزش کارگری در سراسر کشور زمینه توسعه در بسیاری از بخش های تفریحی و ورزشی را دارند و با توجه به شرایط موجود نمی توان با تکیه بربودجه های دولتی این اماکن را تکمیل کرد و یا توسعه داد بنابراین نیاز است که از توانمندی ها و ظرفیت های بخش خصوصی استفاده شود.

عضو هیات امنای مجموعه های ورزشی کارگری اضافه کرد: منظور از بخش خصوصی هم باید تعریف شود و به گونه ایی باید با بخش خصوصی به توافق رسید که ضمن منتفع شدن آنها از سرمایه گذاری در این بخش ، در نهایت به سود کارگران و مجموعه های کارگری تمام شود.

هاشمی طبا افزود: همزمان با توسعه این اماکن و مجموعه های تفریحی و ورزشی باید نگاه نهادهای بالادستی هم به گونه ایی تغییر کند و قوانین به گونه ایی اصلاح شود که موجبات جذب بیشتر کارگران و خانواده های ایشان برای استفاده از فضاهای ورزشی و تفریحی باشد و حتی اگر لازم شد باید این مورد در قالب یک طرح یا لایحه از سوی وزارت تعاون کار و رفاه به هیات دولت جهت تصویب ارائه شود.

در این دیدار احمد اسناوندی معاون و خانم پناهی مشاور اداره کل امور ورزشی نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز