خبرگزاری کار ایران

کارگران وارد گودمی شوند!

ورزشکارانی با مرام پوریا، بالباس کار و تلاش

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۷۲۰

ورزش زورخانه ای مدت هاست روند جهانی شدنش را طی می کند و از این رو هزینه های گزافی هم سالیانه برای توسعه این ورزش ملی و مذهبی در عرصه های بین المللی میگردد که با وضعیت اقتصادی این روزهای کشورمان هم خوانی چندانی ندارد، البته کسالت در ورزش زورخانه ای تنها در بخش بین المللی خلاصه نمی شود و از زمانی که تغییرات مدیریتی در این فدراسیون صورت گرفت چراغ زورخانه و ورزش باستانی هر روز کم فروغ تر می شود.

مصطفی عطری


با همه این تفاسیر امسال به نام حمایت از کالای ایرانی و به کام کارگر ایرانی مزین شده است و مقام معظم رهبری نیز تاکید فراوانی بر این مهم داشته است که با حمایت از کالای ایرانی و افزایش تولید ملی رونق اقتصادی را این بار توسط جامعه بزرگ کار و تلاش به رگ های خشکیده اقتصادی کشور تزریق کنیم. این رونق اقتصادی در گرو تولید و تلاش مضاعف کارگران است و لازمه این همت و تلاش مضاعف شادابی و نشاطی است که تنها با ورزش محقق می شود.

فدراسیون ورزش کارگری با هدف ساماندهی و ایجاد نشاط از طریق برگزاری رویدادهای ورزشی مختلف در سطح کشور امسال با رویکردی جدید توسط ۲۰ رشته ورزشی فعال در این حوزه وارد گود شده که یکی از این رشته ها همین ورزش ملی و مذهبی کشورمان است.

ورزشی که حداقل در بخش کارگری روزهای پر فروغی را می گذراند و با وجود محدودیت هایی که در منابع این فدراسیون وجود دارد، امسال برنامه های متنوعی را برای توسعه ورزش زورخانه ای در جامعه بزرگ کار و تلاش ارائه نموده است.

سنگکی که چندی از ابقایش در سمت ریاست انجمن ورزش زورخانه ای کارگران کشور نمی گذرد، امسال نیز با قدرت تمام آستین هایش را بالا زده و با هم تیمی هایش وارد گود شده تا با بسط و گسترش ورزشی که قدمت چندهزارساله در بین ما ایرانیان دارد، کوله بار نشاط را در بین کارگران سنگین تر از قبل کند.

اما در این راه همه باید همراه شوند و همتی والا می خواهد برای رسیدن به هدفی بزرگ، هدفی که انتهایش به نشاط و بهره وری ختم می شود. هدفی که علیرغم بی محلی هایی که از سوی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با انجمن کارگری آن شده،‌ تاکنون پیشرفت چشمگیری داشته و درصد بالایی از آن محقق گردیده است.

۱۷ شوال با تجلیل از پیشکسوتان در سطح استانی و برگزاری برنامه های متنوع در بین کارگران بسیار باشکوه گرامی داشته شد، مسابقات قهرمانی کشور که در ماه های آینده در میان کارگران برگزار خواهد شد و برگزاری کلاس های داوری و مربیگری با تحت نظر فدراسیون مربوطه بخشی کوچک از رویدادهای این انجمن اصیل و با قدمت در سالجاری است.همچنین مرام پهلوانی که بحثی است فراتر از سلامتی و نشاط، که درسالهایی نه چندان دور بحث حضورش در میان تمامی ورزشکاران رشته های مختلف مطرح بوده امروز می تواند گره گشای تولید ملی باشد تا شاید مرام پوریایی در جامعه امروز با حمایت از کالای ایرانی ظاهر شده و بتواند بعنوان برنامه ای فرهنگی و ورزشی در راستای تحقق نام سال ۹۷ و اجرای فرامین مقام معظم رهبری مطرح گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز