خبرگزاری کار ایران

با استقبال معاونین وزیر کار

کاروان سرافراز ورزش کارگری وارد کشورمان شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۷۴۹

کاروان یکصد نفری ورزش کارگری ایران پس از حضوری موفقیت آمیز در مسابقات کارگری کمپانی های جهان در لبول فرانسه ظهر امروز از طریق فرودگاه امام خمینی وارد کشورمان شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش کارگری،  این کاروان با نام مبارک رمضان در ماه مبارک رمضان به این مسابقات اعزام شد که موفق به کسب 29 مدال از مسابقات کمپانی ها و شرکتهای بزرگ جهان در فرانسه شد. کاروان فوق ظهر امروز با استقبال صادقی فر و بازوند معاونین وزیر تعاون و کار، خانم خواجه نژاد معاون اداره کل امور ورزشی ، حامد حاجی پور مدیر مجموعه کارگری شهید معتمدی و جمعی از خانواده ها و مردم عزی کشورمان وارد فرودگاه امام خمینی شد.

دکتر صادقی فر معاون فرهنگی اجتماعی وزارت کار با خیر مقدم به قهرمانان ورزش کارگری گفت: ابتدا خواستم عرض کنم که برای ما حضور شما در اینگونه میادین بسیار مهم و حائز اهمیت است و دوست داریم کارگران ورزشکار ما با حضور و اعزام به تورنمنت هایی که خاص صنف کارگری است از تجربیات کارگران دیگر کشورها در زمینه های کاری و ورزشی استفاده کنند و در تبادل فرهنگ ها و افکار است که ابتکار جدید در ذهن کارگران جرقه می زند.

وی افزود: حقیقتا همه گروه یکصد نفره از نظر ما به یک اندازه قابل احترام هستند چه آنهاییکه مدال گرفته اند و چه آنهاییکه مدالی نگرفتند چون ما دنبال قهرمانی و مدال آوری صرف نیستیم و هدف از حضور در اینگونه رویدادها ایجاد انگیزه ورزش کردن در بین سایر کارگران است.

وی ادامه داد: اینگونه مسابقات برای سایر کشورها هم جنبه تشویقی و انگیزشی دارد و امیدوارم این اعزام ها باعث رونق بخشی بیش از پیش ورزش به معنای عام در جامعه کارگری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز