خبرگزاری کار ایران

در نشست مشترک با مدیر و تهیه کننده صبح و نشاط

راههای مطلوب پخش مستقیم همایش پیاده روی روز جهانی کارگر بررسی شد

کد خبر : ۶۱۵۹۴۰

اعضای ستاد اجرایی و برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جهانی کارگر در نشستی مشترک با تهیه کننده برنامه زنده صبح و نشاط شبکه سوم سیما آخرین هماهنگی ها را جهت پخش مستقیم و سراسری این همایش بزرگ به عمل آوردند.

به گزارش ایلنا ، در این نشست که آقای منتظری تهیه کننده صبح و نشاط شبکه سوم سیما حضور داشت ، آقایان فرزاد حیدری مدیرکل امور ورزشی و جواد رمضی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری به همراه کارشناسان هردو حوزه ورزش کارگری و حامد حاجی پور مدیر مجموعه ورزشی کارگری شهید معتمدی آخرین راههای برگزاری مطلوب این همایش و نحوه پخش همایش پیاده روی خانوادگی روز جهانی کارگر از شبکه سوم سیما را مورد بررسی قرار دادند

در این همایش بزرگ که به صورت خانوادگی برگزار می شود علاوه بر حضور تعداد زیادی از کارگران و خانواده ایشان مهمانان ویژه ای از خانه کارگر، وزارت تعاون و کار ، نمایندگان مجلس ، وزارت ورزش و جوانان و سایر نهادها حضور خواهند داشت.

بوستان ولایت در جنوب پایتخت به عنوان جایگاه برگزاری این رویداد در نظر گرفته شده و از ساعت 7 صبح که استارت کار بخورد شرکت کنندگان پس از طی مسافتی سه هزار متری به جایگاه اصلی میرسند و قرار است برنامه های متنوع و شادی در پایان مراسم اجرا شود و به تعداد زیادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزه هم اهدا خواهد شد.

اداره کل امور ورزشی و فدراسیون ورزش کارگری به عنوان مجری این مهم انتخاب شده اند و جلسات متعددی را طی روزهای گذشته این دو بخش مرتبط با ورزش و تندرستی کارگران برگزار کرده اند.

کار اجرا و ساماندهی را کارکنان اداره کل امور ورزشی و فدراسیون ورزش کارگری برعهده دارند که امروز از صبح جلساتی را پی در پی و فشرده برگزار کرده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز