خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مراسم معارفه و در حضور دکتر صادقی فر

فرزاد حیدری به عنوان مدیرکل امور ورزشی کارگران معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۳۵۱

مراسم معارفه مدیرکل جدید اداره امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی عصر امروز با حضور دکتر صادقی فر معاون وزیر برگزار شد و آقای فرزاد حیدری رسما به عنوان مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی معرفی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور ورزشی، در مراسم معارفه فرزاد حیدری به عنوان مدیرکل امور ورزشی کارگران، دکتر صادقی فر با تقدیر از تلاش مجدانه جواد رمضی سرپرست اداره کل امور ورزشی گفت: بواقع آقای رمضی از سربازان مجموعه و تشکیلات وزارت تعاون کار و رفاه محسوب می شود و بنده بارها خدمت آقای وزیر هم این موضوع را گفته ام که وی از جمله مدیرانی است که هر جا لازم باشد با جدیت و با عشق و علاقه کارش را به درستی انجام می دهد.

معاون فرهنگی - اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این نکته که کار کردن در فضای سرپرستی دشوار و سختی هایی دارد که خود من هم آن را دقیقا لمس کرده ام افزود: باید اذعان کنیم که آقای رمضی بدون توجه به این موضوع و با وجودی که مدت یکسال و نیم با عنوان سرپرست در امور ورزشی فعالیت داشت تا روز آخر که خود وی خبر جابجایی در راس اداره کل را نگفته بود همکارانش هم اطلاع نداشتند و دقیقا تا لحظه آخر مثل یک سرباز در پستی که  به وی محول شده بود امور ورزش کارگران را به پیش برد.

وی افزود: البته قرار نیست آقای رمضی از مجموعه ورزش کارگری جدا شود و انشالله در یک بخش حساس دیگر بایستی از وجود وی استفاده کنیم و در آن جلسه در مورد توانمندیها و فعالیت های نامبرده بیشتر صحبت خواهیم کرد.

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با معرفی آقای فرزاد حیدری به عنوان مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: آقای حیدری هم از جمله مدیران دلسوز و با تجربه در مجموعه خودمان هستند و یقینا می توانند در این جایگاه از تجربیات خود برای اهداف ما و ورزش کارگری استفاده های لازم را ببرند.

صادقی فر افزود: خوشبختانه مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی و بخصوص در اینجا اداره کل امور ورزشی کارهای بسیار خوب و مهم و زیربنایی را طی این مدت انجام دادند و من یقین دارم با همکاران خوبی که در اداره کل امور ورزشی داریم آقای حیدری بتوانند بخوبی این مسیر را ادامه دهند.

در این مراسم دکتر جواد رمضی با تبریک به رضا حیدری و تشکر از دکتر صادقی فر در سخنانی کوتاه گفت: بنده افتخار می کنم که سرباز تشکیلات بزرگ ورزش کارگری هستم و ابتدا باید از همه همکارانم در اداره کل تشکر و قدردانی کنم که با وجود همه محدودیت ها توانستند با تلاش بی دریغ خود طی مدت 18 ماه اتفاقات مهم و خوبی را برای ورزش کارگران رقم بزنند و سپس  از ایشان تقاضا می کنم با همان جدیت و عشق و علاقه در خدمت ورزش کارگری باشند و  نهایت همکاری صمیمانه را با جناب آقای حیدری داشته باشند.

در این مراسم خانم مریم جلالی مدیرکل امور فرهنگی، آقای صادقیان مدیرکل امور اجتماعی، آقایان حامدی و امیر ابراهیمی مشاوران دکتر صادقی فر به اضافه همکاران اداره کل امور ورزشی و جمعی از مدیران اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی هم حضور داشتند.  

فرزاد حیدری که  نزدیک سه دهه سابقه حضور در سازمان بهزیستی و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را دارد عضو هیات رییسه فدراسیون ناشنوایان و در حال حاضر رییس انجمن فوتبال 5 نفره فدراسیون جانبازان و معلولین است. وی در بخش های مختلف سازمان بهزیستی حضور داشته و آخرین سمت مدیرکل جدید امور ورزش کارگران، معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز