خبرگزاری کار ایران

همایش بزرگ شادی و نشاط در پاکدشت

تمهیدی فرماندار: ورزش پاکدشت با حضور طالقانی جانی دوباره گرفته است

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۰۳۶

یکی از جذاب ترین برنامه های اداره ورزش و جوانان پاکدشت در گرامیداشت دهه فجر، برگزاری همایش شادی و نشاط با ورزش همگانی بود

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این برنامه دکتر عزیزی روانشناس و استاد دانشگاه مباحثی را درحوزه بیش فعالی و رابطه ورزش با آن وهمچنین ارتباط موثر بین زوجین بیان کرد که استقبال حاضران را در سالن آمفی تئاتر کانون فرهنگی شهدای پاکدشت به دنبال داشت .

فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس و اعضای شورای شهر پاکدشت و فرون آباد و شریف آباد از مسئولان حاضر دراین همایش بودند .

فرماندار در این جمع پرشور وظیفه خود و سایر متولیان ورزش را ایجاد زیرساخت و شرایط لازم برای توسعه ورزش دانست و گفت: وظیفه شما به عنوان دختران و ماداران جامعه که بخش عظیمی از جامعه راتشکیل می دهید و رسالت بزرگی را نیز برعهده دارید، استفاده از همه ظرفیت هایی است که در اختیار دارید و آن هم  برای مشارکت ورزشی است.

هادی تمهیدی، رئیس اداره ورزش و جوانان را فردی از جنس ورزش دانست و گفت: امیدواریم با حضور ایشان شاهد شکوفایی بیش از پیش ورزش پاکدشت باشیم .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت  نیز دراین همایش موفقیت های ورزش پاکدشت به ویژه در حوزه بانوان را برشمرد .

حسین طالقانی گفت: بانوان پاکدشت در بسیاری از رشته ها از جمله تنیس روی میز و دوومیدانی جزو برترین های استان تهران هستند، ضمن اینکه در رشته های والیبال و شمشیربازی نیز دختران ورزشکار پاکدشت در سطح کشور جزو برترین ها می باشند.

وی افزود : این امید را داریم تا با همت خود شما ورزشکاران شاهد موفقیت های بیش از پیش ورزش بانوان باشیم .

گفتنی است این همایش پر شور به همت اداره ورزش و جوانان با همکاری هیات همگانی برگزار شد و نظر به استقبال شرکت کنندگان در مناسبت های آینده با موضوعات متنوع ادامه خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز