خبرگزاری کار ایران

شهر تاریخی شوش میزبان اولین جشنواره استانی "تفریحی ورزشی خانوادگی" کارگران

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۰۴۸

اولین جشنواره استانی "تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران" در شهر باستانی شوش در استان خوزستان پنجم بهمن ماه با شکوه تمام برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا  ، شهرباستانی و تاریخی شوش در استان خوزستان با تمدنی چند هزار ساله روز پنج شنبه  5 بهمن ماه نخستین جشنواره استانی تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران را میزبانی خواهد کرد و یقینا این جشنواره استانی که برگرفته از جشنواره سراسری شهریورماه در سنگاچین بندر انزلی است می تواند سرآغازی برای جشنواره های استانی باشد تا به یک فرهنگ فراگیر تبدیل شود.

همین هفته گذشته بود که مهندس بازوند معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع از جشنواره سراسری خانوادگی کارگران در بندرانزلی به نیکی یاد کرد و خواهان تداوم این جشنواره ها شد. بعد از جشنواره شهریورماه نیز دکتر صادقی فر معاون فرهنگی اجتماعی  وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزاری و ادامه جشنواره های استانی و سراسری را به صورت یک مصوبه به تمامی ادارات کل استان ها ابلاغ کرد و حالا استان خوزستان در تدارک برای اولین جشنواره استانی است.

هر چند در چند استان نیز برنامه های خوبی تاکنون مشابه جشنواره انزلی برگزار شده اما رسمی نبوده و در تقویم اداره کل امور ورزشی وارد نشده است.

اکنون خوزستان پیش قدم شده و به گفته عباس علوانی رییس ورزش کارگری استان خوزستان این جشنواره مقدمه برگزاری جشنواره سراسری کارگران در استان خوزستان خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز