خبرگزاری کار ایران

توسط بانک شهر انجام می گیرد؛

ارائه کاملترین خدمات بانکی به زائران اربعین حسینی در مرزهای خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۹۴۸

رئیس سرپرستی حوزه خوزستان بانک شهر گفت: درحال حاضر کاملترین و به روزترین خدمات بانکی به زائران اربعین حسینی در مرزهای استان خوزستان ارایه می شود.

به گزارش ایلنا از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، فرید جلالی عزیزپور با بیان این مطلب اظهار کرد: بانک شهر با راه‌اندازی چندین واحد خدماتی در پایانه مرزی چذابه ، استقرار 3 دستگاه پیشخوان شهرنت و خودپردازهای سیار درحال خدمت رسانی به هموطنان است.

وی با بیان این‌که خدمات بانکی بانک شهر به زائران تا چند روز پس از برگزاری مراسم اربعین حسینی ادامه خواهد داشت،افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب و به موقع به زائران علاوه بر آمادگی شعب و پیشخوان های شهرنت در شهر های آبادان و خرمشهر، 2 دستگاه خودپرداز سیار ،5 دستگاه خودپرداز ثابت ویک دستگاه وب کیوسک در شلمچه فعالیت می کنند.

رئیس سرپرستی حوزه خوزستان بانک شهر تصریح کرد: البته در مسیر زائران عبوری از این استان علاوه بر پیشخوان‌های مستقر در شهر اهواز، پیشخوان‌های استقرار یافته در شهرهای شوش و اندیمشک نیز به صورت تمام وقت آمادگی ارائه خدمات به زائران اربعین را دارند.

 جلالی ادامه داد: در استان خوزستان در مجموع علاوه بر شعب بانک شهر، تعداد 56 دستگاه خودپرداز آمادگی کامل برای ارائه خدمات بانکی در ایام اربعین را دارند.

وی خاطر نشان کرد: راهبران بانک شهر در محل استقرار خودپردازها حضور داشته و برای هرگونه راهنمایی و پاسخگویی آمادگی دارند.

 جلالی در ادامه اظهار کرد: همچین بانک شهر نسبت به راه اندازی و برپایی دو موکب در محل مرزهای چذابه و شلمچه برای پذیرایی از زائران اقدام کرده که آماده خدمت و ارائه اطلاعات بانکی مورد نیاز در سفر هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز