خبرگزاری کار ایران

با سرمایه گذاری بخش خصوصی

رمضی: بزرگترین پارک آبی غرب کشور در ورزشگاه کارگران زنجان احداث می شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۰۹۷

بزرگترین و مجهز ترین پارک آبی کشور در مجموعه ورزشی کارگران استان زنجان جهت استفاده کارگران و خانواده های ایشان با مشارکت بخش خصوصی احداث می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا  ؛ در بازدیدی که جواد رمضی مدیرکل امور ورزشی و احمد اسناوندی معاون اداره کل به استان زنجان داشتند ضمن بازدید از ورزشگاه کارگران زنجان در خصوص طرح توسعه ایی این ورزشگاه با مشارکت بخش خصوصی بحث و بررسی به عمل آمد و قرار شد پس از تایید هیات امنا کار مربوط به قرار داد با بخش خصوصی جهت احداث مجموعه بزرگ پارک آبی در ورزشگاه کارگران زنجان آغاز شود.

مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در این خصوص گفت: خوشبختانه یک سرمایه گذار خوب پیدا شده تا بزرگترین پارک آبی غرب کشور را در ورزشگاه کارگران زنجان احداث کند و مقدمات اینکار هم فراهم شده و در همین سفری که به زنجان داشتیم با پیمانکار مورد نظر توافقات اولیه انجام شد و انشالله در صورت آغاز عملیات این پارک آبی ظرف کمتر از دوسال شاهد افتتاح آن در ورزشگاه کارگران زنجان خواهیم بود.

وی گفت: مبلغی بالغ بر 30 میلیارد تومان قراراست که از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری شود و این سرمایه گذاری به گونه ایی است که دو طرف از آن منتفع خواهند شد اما یقینا کارگران و خانواده های محترم ایشان میتوانند از سراسر کشور جهت استفاده از این پارک آبی به استان زنجان سفر کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز