خبرگزاری کار ایران

گرامیداشت هفته کارگر و یادواره مرحوم حسین زین الدینی؛

صعود مشترک مردان کارگر کشور به قله خورین شهر بابک

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۷۶۸

صعود سراسری مردان کارگر کشور به قله خورین شهر بابک در روستای صخره‌ای و تاریخی میمند به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر و یادواره مرحوم حسین زین الدینی نهم اردیبهشت در استان کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، این فدراسیون با همکاری هیأت ورزش کارگران استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر و یادواره مرحوم حسین زین الدینی، قصد دارد یک دوره صعود سراسری کارگران کشور (صرفاً آقایان)به قله خورین شهربابک را برگزار نماید بدین منظور کلیه کارگران متقاضی و علاقه مند می توانند با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی ذیل در این صعود سراسری شرکت نمایند.

شرایط عمومی

    دارا بودن دفترچه بیمه آینده ساز یا تامین اجتماعی با مهر بیمه و دارای اعتبار تا پایان صعود.(برای راحتی کارگران، شرط اجباری بودن بیمه و ممهور بودن به مهر استان صادر کننده مربوطه از شرایط این صعود حذف گردید.)

    اصل شناسنامه یا کارت ملی.

    کارت بیمه حوادث ورزشی معتبر از فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران.

    معرفی نامه با مهر و امضاء رئیس هیئت ورزش کارگران استان

    حضور نماینده یا سرپرست تیم در جلسه توجیهی و قرعه کشی راس ساعت 22 ،شب قبل از شروع صعود در محل اردو (95/02/09)

    دارا بودن آمادگی جسمانی جهت صعود به قله و همچنین همراه داشتن وسایل مورد نیاز (از قبیل کوله، زیرانداز، چادر و ...) الزامی می باشد.

    آخرین فرصت اعلام آمادگی و ثبت نام تیم ها و ورزشکاران صرفا در سامانه اطلاعات فدراسیون ورزش کارگری به آدرس  www.worker-sport.ir تا تاریخ 95/02/07 خواهد بود .

    از پذیرش تیم های ثبت نام نشده در سامانه فدراسیون ورزش کارگری، جدا جلوگیری بعمل خواهد آمد.

 شرایط اختصاصی

هر استان می تواند حداکثر چهار نفر کوهنورد به همراه یک نفر سرپرست به مسابقات اعزام نماید.

برنامه زمان بندی مسابقات:

     ورود تیم ها بعد از ظهر روز پنجشنبه 95/02/09 در روستای تاریخی میمند

    خروج تیم ها بعد از ظهر روز جمعه 95/02/10

ضمناً جهت هرگونه هماهنگی با جناب آقای فرجی پور دبیر محترم انجمن کوهنوردی کارگران کشور با شماره تلفن 09124619438 و یا آقای اسلامی ریاست محترم هیأت کوهنوردی شهرستان شهربابک به شماره 09132934209 تماس حاصل نمایند.

روستای صخره ای میمند در 36 کیلومتری شهرستان شهربابک از توابع استان کرمان است.

لازم به ذکر می باشد اخیرا روستای میمند به عنوان نوزدهمین اثر تاریخی ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت و از این منظر به عنوان میراث مشترک بشریت تلقی می شود. نزدیکترین ایستگاه راه آهن به میمند: ایستگاه خاتون آباد در 30 کیلومتری و ایستگاه سیرجان در 90 کیلومتری می باشند و همچنین نزدیک ترین فرودگاه نیز فرودگاه کرمان، سیرجان و رفسنجان می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز