خبرگزاری کار ایران

نوزدهمین جلسه هیات رییسه فدراسیون ورزش کارگری تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۶۱۵
 نشست هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌ کارگری با محور های مهمی همچون پیگیری احداث ساختمان فدراسیون، بررسی و نحوه اعزام دو کاروان ورزش کارگری به مسابقات جهانی ورزش شرکت ها و بازی‌های جهانی کارگران، گزارش عملکرد سال 99 فدراسیون ورزش کارگری و تقویم ورزشی سال 1400 روز سه شنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور دکتر سید ضیاء الدین شجاعی برهان مشاور محترم وزیر و دکتر صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری ، در این نشست که سیدضیاالدین شجاعی برهان مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی اجتماعی وزیر به همراه سایر اعضای هیات رییسه حضور داشتند، جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری گزارشی از اهم برنامه های سال 1400 فدراسیون را ارائه کرد و گفت: حضور کاروان های ورزش کارگری در دو رویداد مهم جهانی قطعی شده و اگر اتفاق خاصی نیفتد مقدمات اعزام به مسابقات کمپانی ها و بازیهای جهانی کارگری را با حمایت های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی فراهم خواهیم کرد.

در ادامه دکتر شجاعی برهان مشاور عالی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر حمایت های آقای شریعتمداری از ورزش کارگری گفت: رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش کارگری اینجا حضور دارند و اذعان دارند که تا کنون در این سه ساله هر امکاناتی برای ورزش کارگری و ورزش های سلامت محور خواسته شده جناب شریعمتداری استقبال و حمایت کرده اند.

شجاعی برهان گفت: از آقای رمضی می خواهم برای احداث ساختمان فدراسیون کارگری بسیار جدی پیگیر کار باشند تا بتوانیم در این مدت باقی مانده حداقل زیر ساخت ها و سفت کاری ساختمان و بنای ساختمان را در ورزشگاه آزادی به انجام برسانیم و می خواهم که این مسئله جزو اولویت های فدراسیون باشد.

البته به مسابقات و ورزش های سلامت محور و تندرستی کارگران هم توجه خواهیم داشت ولی در حال حاضر اولویت با ساختمان فدراسیون است.

وی افزود: براساس مقررات و رعایت پروتکل ها و گزارشی که رییس فدراسیون ارائه کردند حضور در تورنمنت های مخصوص کارگران جهان هم در دستور کار قرار دارد و با موافقت اعضای محترم هیات رییسه در این دو رویداد هم حضور خواهیم داشت.

در این نشست همچنین آقایان دلبری ، اسماعیلی ، مهدی نژاد، بیژن خراسانی، پرش (اعضای هیات رییسه) و آقایان حیدری، حامدی و مهدی نژاد (اعضا مدعو) نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز