خبرگزاری کار ایران

ترکیب تیم ملی بوکس هنوز نامشخص است/ امیدی به جای محرابی

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۲۷۰

با تصمیم مسئولان فدراسیون بوکس،‌ سیاوش امیدی در مسابقات جهانی باکو به عنوان نماینده وزن 75 کیلوگرم مبارزه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، در حالی طی چند روز گذشته، ترکیب تیم ملی بوکس کشورمان برای حضور در رقابت‌های جهانی باکو که آخرین شانس کسب سهمیه المپیک ریو به شمار می رود اعلام شد که مسئولان آیبا (فدراسیون جهانی بوکس) در نامه‌ای رسمی به فدراسیون بوکس کشورمان ابلاغ کرده‌اند که سجاد محرابی نماینده وزن 75 کیلوگرم کشورمان اجازه حضور در این رقابت‌ها را ندارد. طبق شنیده‌ها محرابی طی یک ماه اخیر با حضور در کشور تانزانیا مبارزاتی کرده که بر خلاف قانون آیبا او تنها می‌تواند در مسابقات کسب سهمیه المپیک که در ونزوئلا قرار است برگزار شود وارد رینگ شود.

با اتفاقاتی که رخ داده است، مسئولان فدراسیون بوکس و کادرفنی تیم ملی تصمیم گرفتند که سیاوش امیدی را جایگزین محرابی کنند.

البته امید احمدی صفا نماینده وزن 49 کیلوگرم تیم ملی کشورمان که 6 ماه پیش در مسابقات کیک بوکسینگ حضور پیدا کرده بود، با تصمیم مسئولان کنفدراسیون آسیا اجازه مبارزه کردن در مسابقات قهرمانی آسیا(چین) را پیدا نکرد و حالا به همان دلیل از حضور در مسابقات جهانی باکو محروم است.

با توجه به محرومیتی که برای احمدی صفا به وجود آمده است تا به این لحظه نماینده وزن 49کیلوگرم در مسابقات جهانی باکو مشخص نیست و معلوم نیست که چه کسی جایگزین وی خواهد شد. اینکه آیا در این وزن تیم ملی بوکس در مسابقات جهانی نماینده‌ای خواهد داشت یا خیر، باید منتظر بمانیم تا ببینیم مسئولان فدراسیون در مورد این وزن چه تصمیمی خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز