خبرگزاری کار ایران

تمجدید دوباره ی هافبک کروات از هموطنش

راکیتیچ:مودریچ بهتر از مسی بود

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۲۲۱

در هفته های گذشته و پس از کسب جایزه بهترین بازیکن اروپا در سال208 توسط لوکا مودریچ اظهار نظرهای مختلفی در این مورد شنیده شده که شاید جالب ترین آنها متعلق به ایوان راکیتیچ هموطن کروات او باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از دیلی استار، لوکا مودریچ که اخیرا به عنوان بهترین بازیکن یوفا انتخاب شد، در کنار محمد صلاح و کریستیانو رونالدو نامزدهای بهترین بازیکن سال فیفا هستند و این در حالی است که نام لیونل مسی در این فهرست دیده نمی‌شود.

ایوان راکیتیچ در آستانه دیدار کرواسی و اسپانیا با تمجید از مودریچ گفت: فصل‌هایی وجود دارند که یک بازیکن از بقیه بازیکنان شاخص‌تر است و این اتفاقی است که در این فصل برای مودریچ رخ داد. برای من مسی همیشه بهترین بازیکن و حتی بهترین بازیکن تاریخ است. اگر ۱۰ نفر را پیدا کنید، ۹ نفر همین را می‌گویند، با این حال امسال سال مودریچ بود و شاید خود مسی هم همین عقیده را داشته باشد که مودریچ شایسته دریافت جایزه بهترین بازیکن سال است.

هافبک کرواسی اضافه کرد: صادقانه باید بگویم که اگر او جایزه بهترین بازیکن اروپا را به دست آورد، باید چکار کند تا جایزه بهترین بازیکن جهان را نیز دریافت کند. این را به این خاطر که او دوست و هم‌تیمی من در تیم ملی است نمی‌گویم. او فصل درخشانی داشت و شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن سال فیفاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز