خبرگزاری کار ایران

کونته: هنوز زمان می‌خواهم فلسفه مربیگری‌ام را در چلسی پیاده کنم

سرمربی ایتالیایی چلسی به تمجید از ادن هازارد پرداخت و اعلام کرد که هنوز زمان باقی‌است تا فلسفه مربیگری‌اش را در چلسی پیاده کند.

به‌ گزارش ایلنا، چلسی در هفته‌های گذشته در لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان داده است. آنها درصد زیادی از این عملکرد خوب را مدیون ادن هازارد هستند که با بازی‌های خوبش توانسته به چلسی کمک کند و نتایج خوبی را کسب کند.

آنتونیو کونته، درباره پیشرفت ادن هازارد، گفت‌: من فکر می‌کنم او باید روند خود را ادامه دهد و هیچ وقت سیر نشود. او پتانسیل‌ و ظرفیت بسیار خوبی دارد و باید این پتانسیل‌ و ظرفیت خوب خود را در زمین مسابقه نشان دهد. ما همه از توانایی‌های بالای هازارد آگاهی داریم و می‌دانیم که او چه کیفیت خوبی دارد. متاسفانه فصل گذشته برای هازارد خوب پیش نرفت و همین باعث شد او از نظر اعتماد به نفس کمی دچار افت شود ولی رفته رفته توانسته خودش را باز یابد. او حالا بار دیگر در حال تبدیل شدن به ستاره جهانی است.

سرمربی ایتالیایی چلسی در ادامه ‌اضافه کرد: ما کاری به شرایط خودمان در جدول رده‌بندی نداریم و به بازی با اورتون به عنوان یک دیدار مجزا فکر می‌کنیم. هنوز زمان می‌خواهم تا فلسفه مربیگری‌ام را در چلسی پیاده کنم. برای این کار به تلاش دسته جمعی بازیکنانم نیاز دارم. خوشبختانه در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده‌ایم و از این بابت خوشحالیم. بازی با اورتون نیز دیدار دشواری برای ما خواهد بود. به خوبی حریف را آنالیز کردیم و می‌دانیم که آنها چه کیفیت خوبی در خط دفاع و حمله دارند. گل زدن به اورتون به هیچ وجه کار آسانی نیست. باید تلاش کنیم تا سه امتیاز این مسابقه را در خانه کسب کنیم.

 

کد خبر : ۴۲۵۸۲۲