خبرگزاری کار ایران

مورینیو: اشتباهات کابوس‌واری در خط دفاعی داشتیم

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد پس از باخت سنگین به چلسی اظهار کرد تیمش تاوان اشتباه‌های بدش را داده است.

به‌ گزارش ایلنا، منچستریونایتد در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس در استمفوردبریج تحقیر شد و با چهار گل تن به شکست داد تا ژوزه مورینیو، شب کابوس‌واری را برابر تیم پیشین خود سپری کند.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ در نشست خبری بعد از بازی درباره دلایل ناکامی تیمش سخن به میان آورد و گفت‌: می‌خواستیم در این دیدار خارج از خانه سه امتیاز را به دست آوریم و بازی هجومی را در دستور کار خود قرار بدهیم. روی یک اشتباه دروازه ما باز شد و در همان دقایق نخست غافلگیر شدیم. برای جبران نتیجه به بازی هجومی روی آوردیم اما چلسی گل دوم را روی ضد حمله ثمر رساند. چلسی به ضد حملات روی آورد و ما هم نتوانستیم از فرصت‌های‌مان استفاده کنیم. اگر قدر موقعیت‌های خود را می‌دانستیم بدون شک اکنون نتیجه دیگری رقم خورده بود.

مورینیو ادامه داد: بازی بدی را به نمایش گذاشتیم. از این نتیجه راضی نیستم. این یکی از بازی بود که یونایتد در آن بد بازی کرد و بازی بد ما باعث شد حریف روز خوبی را پشت‌سر بگذارد. اشتباهات کابوس‌واری در خط دفاعی داشتیم و این دلیل اصلی شکست ما بود. اشتباهات فردی، ما را بد جوری جریمه کرد و تاوان آن را دادیم. سه امتیاز را از دست دادیم و از صدر جدول رده بندی 6 امتیاز فاصله گرفتیم.

مورینیو در پایان سخنانش نیز گفت‌: برای بازگشت به شرایط عادی به یک پیروزی نیاز داریم. شرایط برای ما سخت شده است. در سه بازی اخیر خود تنها دو امتیاز کسب کردیم و این ناامید کننده است. تاوان اشتباهات بدمان را دادیم. نمی توانم چنین اشتباهاتی را تصور کنم. این نتیجه عادلانه نبود. می توانستیم بهتر از این ظاهر شویم. چنین بازی ناامید کننده است و بسیار ناراحتم که اینگونه تن به شکست دادیم. باید در دیدارهای آینده جبران کنیم.

 

کد خبر : ۴۲۱۹۲۶