خبرگزاری کار ایران

توخل: بازهم از فرصت‌های خود استفاده نکردیم

سرمربی بوروسیا دورتموند با این وجود که شاگردانش از فرصت‌ها به خوبی استفاده نکردند اما به تمجید از آن‌ها پرداخت.

به‌ گزارش ایلنا، نتایج ناامید کننده دورتموند در رقابت‌های بوندس‌لیگا ادامه دارد. این تیم برای چهارمین بازی پیاپی از رسیدن به پیروزی بازماند تا فاصله این تیم با صدر جدول رده بندی به هشت امتیاز اختلاف پیدا کند.

شاگردان توماس توخل در هفته نهم رقابت‌های بوندسلیگا، میزبان شالکه بودند که این دیدار برنده نداشت و بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

توخل در نشست خبری بعد از بازی گفت: به پیروزی نزدیک بودیم، اما متاسفانه بازهم از فرصت‌های خود استفاده نکردیم. در نیمه نخست بد بودیم و چند اشتباه داشتیم، اما در نیمه دوم بهتر شدیم و از همه نظر بهتر از حریف ظاهر شدیم. متاسفانه در فوتبال همیشه تیمی که شایسته پیروزی دارد به حق خود نمی رسد و در این دیدار ما چنین تیمی بودیم و به آنچه که شایسته‌اش بودیم نرسیدیم.

او ادامه داد: فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و به راحتی میتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم. وقتی که در خانه بازی می کنیم باید سه امتیاز را به دست آوریم و به پیروزی برسیم. متاسفانه این گونه که می‌خواستیم نشد. من از عملکرد بازیکنان راضی هستم اما از نتیجه اصلا.

سرمربی بوروسیا دورتموند در پایان درباره تاثیر مصدومان زیاد روی عملکرد تیمش گفت: بدون شک وقتی چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداریم به مشکل می خوریم. دورتموند بازیکنان آسیب دیده زیادی دارد اما من به بازیکنان جایگزین امیدوار هستم.

دورتموند با این تساوی 15 امتیازی شد و با هشت امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ صدرنشین در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

 

کد خبر : ۴۲۳۸۰۸