خبرگزاری کار ایران

بوندس‌لیگا در ایستگاه ۲۹

پیروزی بایرن کم‌ستاره برابر هوفن‌هایم/ دورتموند با شوک کلوپ برد و هشتم شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۲۱۷

تیم‌‌های فوتبال بایرن مونیخ، بایرلورکوزن، بروسیا دورتموند و ماینتس برابر رقیبان خود به برتری رسیدند و دیدار هرتابرلین و کلن با تساوی بدون گل تمام شد.

به گزارش ایلنا، هفته بیست‌ونهم بوندس‌لیگا بعدازظهر امروز با برگزاری 5 بازی دنبال شد که بایرن صدرنشین در یکی از این دیدارها در زمین هوفن‌هایم به برتری 2 بر صفر دست یافت.

سباستیان رود دقیقه 38 قفل دروازه میزبان را برای بایرنی‌ها گشود و دقیقه 90 هم مدافعان هوفن‌هایم به اشتباه دروازه تیم‌ خود را باز کردند تا بایرن مونیخ در غیاب برخی ستاره‌های خود با این پیروزی 73 امتیازی شود و در صدر جدول بوندس‌لیگا به یکه‌تازی‌اش ادامه دهد. هوفن‌هایم با این شکست و 37 امتیاز از رتبه هفتم تکان نخورد.

دورتموند هم که روزهای پیش در شوک جدایی یورگن کلوپ با پایان فصل از این تیم به‌سر می برد با 3 گل هنریک میختاریان دقیقه 48، اوبامیانگ 55 و شین‌ جی کاگاوا دقیقه 80 پادربورن را در سیگنال پارک شکست داد تا با دو پله صعود به رتبه هشتم بوندس‌لیگا برسد. شاگردان کلوپ با 36 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت فرانکفورت در این رتبه قرار گرفتند. پادربورن هم با 27 امتیازی که داشت در رتبه شانزدهم ماندنی شد تا خطر سقوط را بیش از هر زمان دیگری احساس کند.

در دیگر رقابت‌های هفته بیست و نهم بوندس‌لیگا این نتایج به دست آمد:

بایرلورکوزن 4- هانوفر صفر

فرایبورگ 2- ماینتس 3

هرتابرلین صفر – کلن صفر

 آگزبورگ 2 - اشتوتگارت یک

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز