خبرگزاری کار ایران

مورینیو: باید بازی برابر سیتی را ببریم

سرمربی منچستریونایتد معتقد است در صورتی که بازیکنانش مثل مرد رفتار کنند می‌توانند برابر سیتی موفق باشند.

به‌ گزارش ایلنا، دو تیم همشهری منچستریونایتد و منچسترسیتی فردا شب در جام اتحادیه برابر هم به میدان خواهند رفت تا یکی از آنها از این رقابت‌ها حذف شود. دو تیم در حالی برابر هم به میدان خواهند رفت که در شرایط چندان خوبی قرار ندارند و می‌توان گفت‌ این دیدار نبرد دو تیم بحران زده است.

ژوزه مورینیو بعد از شکست تلخی که برابر شاگردان سابقش در لیگ برتر متحمل شد، به دیدار سیتی می‌رود که در پنج دیدار اخیر خود به برد نرسیده است. مورینیو درباره بازی با سیتی گفت‌: ترجیح می‌دادم بازی بعدی ما در لیگ برتر باشد. اتفاق بدی در لیگ برتر برای ما افتاده است و با نتایجی که گرفتیم، فاصله‌مان با صدر جدول به 6 امتیاز رسید و این ناراحت کننده است. بازی‌های سختی در لیگ برتر داشتیم. در بازی برابر چلسی و حتی بازی قبل برابر استوک سیتی، امتیاز از دست دادیم. حالا وقت آن است که شروع کنیم و بازی‌ها را ببریم. خیلی انگیزه داریم که بازی‌های لیگ برتر شروع شود. می‌دانیم چند دیدار مهم پیش‌رو داریم و باید در آنها به پیروزی برسیم. ابتدا برنلی و در ادامه سوانزی، وستهام، ساندرلند و میدلزبورو، تیم‌هایی هستند که باید بتوانیم آنها را شکست بدهیم.

سرمربی پرتغالی درباره بازی حساس با منچسترسیتی در جام اتحادیه نیز گفت‌: این انتظار را دارم که یکی از سخت‌ترین دیدارهای چند هفته‌ اخیر را برابر منچسترسیتی داشته باشیم. از بازیکنان این انتظار را دارم که مثل مرد برخورد کنند و بچه نباشند. تنها در این صورت می‌توان بر سیتی غلبه کنیم. بازی‌های مهمی پیش‌رو داریم. وقتی پیروز می شوید، همه به تمجید از تیم می پردازند. وقتی می بریم، همه خوشحال هستند. به همین خاطر باید وقتی هم می بازیم، همه باید در کنار هم باشند. همه در کنار هم هستیم می‌توانیم به موفقیت برسیم. 

مورینیو در بخش پایانی صحبت‌هایش نیز گفت‌: در حال‌ حاضر نباید به این فکر کنیم که در پایان فصل، در کجای جدول قرار خواهیم گرفت. بازی‌های سختی را برابر چلسی و لیورپول داشتیم و بدون شک دیگر تیم‌ها نیز در هفته‌های آتی امتیاز از دست خواهند داد.

کد خبر : ۴۲۲۲۷۳