خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: دی‌بروین بازیکن مهمی است

سرمربی اسپانیایی آبی‌های شهر منچستر گفت: دی بروین بازیکن مهمی است و آگوئرو نیز می‌تواند به مراتب بهتر از چیزی باشد که در حال حاضر است.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال منچسترسیتی شب گدشته (شنبه) در هفته ششم لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3 بر یک سوانزی را از پیش‌رو برداشت و به صدرنشینی خود در این رقابت‌ها تداوم بخشید. آگوئرو که شب گذشته پس از سپری کردن سه جلسه محرومیتش اولین بازی خود را برای آبی‌پوشان شهر منچستر انجام می‌داد، دو بار موفق به گلزنی شد و شمار گل‌های زده‌اش در این فصل را به عدد 11 رساند.

پپ گواردیولا در پی پیروزی شاگردانش برابر سوانزی در تمجید از مهاجم آرژانتینی من‌سیتی گفت: به آگوئرو بابت گل اولش پس از پایان محرومیتش، بابت شخصیتی که برای زدن پنالتی داشت و بابت‌ گل‌های زیادی که این فصل زده است، تبریک می‌گویم. برای سرخیو خوشحالم، اما این بازیکن هم می‌داند که من انتظار بیشتری از او دارم. آگوئرو می‌تواند بهتر بازی کند و کارهای دیگری برای کمک به ما انجام دهد. در همین راستا تلاشم را خواهم کرد تا به پیشرفت توانایی‌های سرخیو کمک کنم.

وی تصریح کرد: می‌خواهم آگوئرو بیشتر در بازی‌های ما درگیر باشد و با حفظ توپ به تیم کمک کند. البته در محوطه جریمه حریف نمی‌توانم به او کمک کنم، چون خودش در آن منطقه فوق‌العاده است. روی گل اول، سرخیو ابتدا توپ را پا کنترل کرد، سپس چند گام برداشت و در نهایت کار را تمام کرد.

سرمربی اسپانیایی من‌سیتی در رابطه با مصدومیت هافبک بلژیکی تیمش هم اظهار داشت: دی‌بروین دچار مصدومیت شده است. به‌هر حال وقتی به منچستر بازگشتیم، روز یکشنبه دکتر وضعیت او را مورد بررسی قرار خواهد داد. آسیب‌دیدگی کوین جای تأسف دارد، چون او بازیکن مهمی برای ماست. با واکنشی که دی‌بروین در صحنه آسیب‌دیدگی‌اش نشان داد، به‌نظر می‌رسد از ناحیه عضلانی مصدوم شده باشد، اما من دکتر نیستم و نمی‌توانم نظری در این مورد بدهم.

 

کد خبر : ۴۱۳۶۷۷