خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: بورنموث قوی‌ترین تیمی بود که امسال برابر آن قرار گرفتیم/ کوین بعد از مسی بهترین بازیکنی بوده است که من مربی او بودم

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی پس از برد پرگل مقابل بورنموث به رقیب همشهری طعنه زد.

به‌ گزارش ایلنا، منچسترسیتی در هفته‌ پنجم لیگ برتر انگلیس به دیدار بورنموث رفت و در نهایت با ارائه یک بازی برتر توانست با چهار گل پیروز شود تا رکورد پیروزی‌های گواردیولا با تیمش در لیگ  برتر همچنان ادامه‌ داشته باشد.

پپ گواردیولا بعد از این دیدار در نشست خبری با طعنه به منچستریونایتد گفت‌: بورنموث قوی‌ترین تیمی بود که امسال برابر آن قرار گرفتیم. بقیه تیم‌هایی که با آنها روبرو شدیم فقط سعی در ارسال توپ‌های بلند داشتند ولی بورنموث تیمی بود که ما را تحت فشار قرار داد. نتوانستیم آنها را پرس کنیم و این کیفیت بازیکنان ما بود که باعث نتیجه‌گیری ما شد. می‌دانم برابر تیم خوبی امتیاز گرفتیم. آنها مهاجمان خطرناکی دارند و هر لحظه می‌توانستند شرایط را برای ما سخت کنند. مهم‌ترین موضوع این بود که  بعد از چند روز از بازی‌مان در لیگ قهرمانان اروپا توانستیم پیروز شویم. به این خاطر که بازی مان در لیگ قهرمانان به تعویق افتاده بود، باعث شد زمان استراحت کمی در اختیار داشته باشیم ولی خوشبختانه مشکلی برای این دیدار  نداشتیم. 

در بازی‌های اخیر منچسترسیتی، کوین دی‌بروین بار دیگر ارزش‌های بالای خود را نشان داد و نقش مهمی در پیروزی‌های تیمش ایفا کرد. همین عملکرد خوب باعث شد تا پپ گواردیولا به تمجید از این بازیکن بلژیکی بپردازد. او بعد از پایان مسابقه درباره دی‌بروین گفت: به نظر من او یک بازیکن فوق‌العاده‌ است، یک بازیکن منحصر به فرد. چه توپ در اختیار او قرار بگیرد و چه نگیرد، مانند یک جنگجو در زمین عمل می‌کند. در تمام دقایق مسابقه کاملا بر بازی مسلط است و می‌داند که چه کاری را باید انجام دهد. برخی از اوقات باید بدون معطلی باید پاس بدهی و بعضی از مواقع باید توپ را کنترل کنی. او در تمامی مواقع بهترین تصمیمات را می‌گیرد. خیلی خوشبخت هستم که او را در ترکیبم دارم. به همین خاطر البته همه ما خوشحال هستیم. امیدوارم کوین نیز از بازی در سیتی لذت ببرد. او یکی از بهترین بازیکنانی است که من مربی‌اش بودم. البته در این جدول، جایگاه لیونل مسی از بقیه جداست و در صدر قرار دارد و کسی دیگر نمی‌تواند با او مقایسه شود. کوین بعد از مسی بهترین بازیکنی بوده است که من مربی او بودم و هیچ شکی در این موضوع نیست.  

 

 

کد خبر : ۴۱۱۷۶۸