خبرگزاری کار ایران

کلوپ پس از شکست برابر سویا چه گفت؟

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از شکست 3-1 در فینال لیگ اروپا عنوان کرد که بازیکنانش باورشان را از دست دادند.

به گزارش ایلنا، لیورپول در حالی نیمه اول را به پایان رساند که 1-0 از حریف خود با گل استوریج پیش بود ولی تنها 17 ثانیه از نیمه دوم گذشت تا گامیرو توانست بازی را به تساوی بکشاند. پس از آن کوکه دو گل برای سویا به ثمر رساند و لیورپول کلوپ 3-1 مغلوب حریف شد.

سرمربی آلمانی در این رابطه گفت: "حتی در شروع بازی هم از عملکرد تیم ناراضی بودم. یک گل زیبا زدیم و یک موقعیت عالی را از دست دادیم، یک گل هم زدیم که داور مردود اعلام کرد بنابراین نیمه اول با برتری 1-0 ما به پایان رسید. نیمه دوم توپ در اختیار آنها بود و کار را تمام کردند. همه چیز در این زمین فوتبال نبود. فقط یک ثانیه است که تمرکز را از دست می‌دهید و گل اول را می‌خورید. پس از آن باورمان را از دست دادیم و دیگر مستحکم ظاهر نشدیم، خوب دفاع نکردیم و عصبانی بودیم. این نشان می‌دهد به اندازه کافی خوب نیستیم."

کلوپ ادامه داد:" با بازیکنانم صحبت کردم و فردا هر کدام به نقاط مختلف دنیا می‌روند تا ببینیم چه می‌شود. هیچکس در استادیوم باور نداشت که می‌توانیم. چند صحنه بود که به نظرم آمد می‌توان بازی را عوض کرد ولی به اندازه کافی خوب نبود. راستش را بخواهید، به نظرم عدم حضور در چمپیونزلیگ سال بعد اتفاق عجیبی نیست. ما مسئول این موضوع هستیم و باید از زمان استفاده کنیم. مشکل ما بازیکنانی که داریم نیستند بلکه استفاده درست از زمان برای بهبود تیم است."

کد خبر : ۳۷۲۷۳۲