خبرگزاری کار ایران

انریکه: خودمان را از این وضعیت نجات می‌دهیم

سرمربی بارسلونا با وجود شکست خانگی تیمش برابر والنسیا، از عملکرد شاگردانش برابر خفاش‌ها تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، لوئیس انریکه پس از باخت خانگی 2 بر یک شب گذشته (یکشنبه) تیمش برابر والنسیا که به اتلتیکومادرید رده دومی اجازه داد با بارسلونای صدرنشین هم‌امتیاز شود، به خوشبینی‌اش نسبت به قهرمانی آبی‌و‌اناری‌ها در این فصل ادامه داد و گفت: انجام چنین بازی‌هایی بسیار سخت است و تیم ما واکنش خوبی نشان داد. نیمه اول بازی کاملی انجام دادیم اما بدشانس بودیم و باید بازی را می‌بردیم. من همچنان نسبت به سطح بازی‌مان خوشبین هستم. به مراتب از والنسیا برتر بودیم اما بازی‌مان کارساز و موثر نبود. در نیمه دوم حرکات خوبی داشتیم اما باز هم به چیزی که می‌خواستیم، نرسیدیم.

وی افزود: گاهی اوقات در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. باید بدانید چگونه شکست را قبول کنید. حالا ما یک چالش باورنکردنی را پیش روی‌مان داریم. اگر پنج بازی باقیمانده را ببریم، قهرمان خواهیم شد. من هرگز نیوکمپ را در شرایط سخت اینچنینی پشت تیم ندیده‌ام. به بازیکنانم به خاطر شیوه مدیریت جو منفی که برای تیم به وجود آمده است، تبریک می‌گویم. باید خودمان را جمع و جور کنیم. همه چیز هنوز به خودمان بستگی دارد. می‌دانیم که چه چالش بزرگی پیش روی‌مان است.

سرمربی بارسلونا تأکید کرد: در شرایط سختی قرار داشتیم اما می‌دانستیم که باید بازی بسیار خوبی ارائه کنیم و از هر جهت بر بازی مسلط بودیم. این مسیر حرکت روبه جلو است. نمی‌شود به هر شیوه‌ای که می‌خواهیم بازی کنیم و انتظار داشته باشیم که تک‌تک بازی‌های‌مان را ببریم. بازی‌مان باید منظم و سازمان یافته باشد. امروز حتی یک هوادار بارسا هم نیست که به این تیم افتخار نکند.

انریکه گفت: اگر یک تیم وجود داشته باشد که بتواند خودش را از این وضعیت نجات دهد،‌ آن تیم بارسلونا است. امروز روزی نیست که از بازیکنانم انتقاد کنم بلکه باید آنها را تحسین کنم. بازیکنان ما به همه درس چگونه بازی کردن در شرایطی اینچنینی را به همه آموخته‌اند. تا دقیقه 93 تلاش کردیم که بازی را به تساوی بکشانیم. بیرون کشیدن هر یک از بازیکنان ترکیب اصلی غیرمنصفانه بود چون همه آنها داشتند بسیار خوب بازی می‌کردند.

 

کد خبر : ۳۶۲۶۲۱