خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای المپیک آسیا خبرداد:

اندونزی میزبان هجدهمین دوره بازی های آسیایی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۷۵۶

موضوع واگذاری میزبانی دوره آتی بازی ها به اندونزی در نشست مجمع عمومی شورای المپیک آسیا که ۳۰ شهریور ماه در کره جنوبی برگزار می شود به تصویب نهایی اعضای مجمع خواهد رسید.

رییس شورای المپیک آسیا گفت: میزبانی هجدهمین دوره بازیهای آسیایی در سال ۲۰۱۹ میلادی به اندونزی واگذار می شود.

به گزارش ایلنا، شیخ فهد الاحمد الصباح شب گذشته(چهارشنبه) در گفت وگوی مطبوعاتی اعلام کرد: پس از کنار کشیدن ویتنام از رقابت بر سر کسب میزبانی بازی های آسیایی به علت مشکلات مالی، واگذاری میزبانی برزگترین همایش ورزشی قاره آسیا حق اندونزی است.

وی ادامه داد: موضوع واگذاری میزبانی دوره آتی بازی ها به اندونزی در نشست مجمع عمومی شورای المپیک آسیا که قرار است ۳۰ شهریور ماه در کره جنوبی برگزار شود به تصویب نهایی اعضای مجمع خواهد رسید.

فهد الاحمد الصباح ادامه داد: درصددیم تا زمان برگزاری هجدهمین دوره بازی های آسیایی را به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری اندونزی یک سال دیرتر بیاندازیم یعنی در سال ۲۰۱۹ میلادی برگزار شود، اما این پیشنهاد نیازمند تصویب نهایی اعضا در نشست هفته آینده مجمع عمومی در شهر اینچئون کره جنوبی است.

بازی های آسیایی هرچهار سال یک بار برگزار می شود. اکنون شهر اینچئون در کره جنوبی میزبان هفدمین دوره بازیهای آسیایی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز