خبرگزاری کار ایران

بهتر از قبل هستیم؛

رزنده: جنگی دوباره مقابل ایران داریم / باید بجنگیم تا اول شویم

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۵۷

ما جنگی دوباره مقابل ایران داریم. باید بجنگیم تا بتوانیم در رده اول قرار گیریم و به عنوان تیم اول در نیمه نهایی حضور پیدا کنیم.

کاپیتان تیم ملی برزیل پیش از دیدار با ایران گفت: ما جنگی دوباره مقابل ایران خواهیم داشت و باید خوب بجنگیم.

به گزارش ایلنا، برونو رزنده پاسور تیم ملی برزیل پیش از مسابقه با ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی اظهار داشت: ما جنگی دوباره مقابل ایران داریم. باید بجنگیم تا بتوانیم در رده اول قرار گیریم و به عنوان تیم اول در نیمه نهایی حضور پیدا کنیم. ایران تیم خیلی خوبی هست و در سرویس و دریافت خیلی خوب عمل می کند و می تواند ما را دچار مشکل کند. البته شرایط تیم ما از قبل بهتر است.

وی افزود: ما مسابقه خیلی سختی مقابل ایران خواهیم داشت و سعی خواهیم کرد مقابل این تیم خوب بازی کنیم. برای بازی بهتر به میدان می رویم و تمام انرژی و توان خود را به کار می گیریم. ایران با بازی های خوب توانسته خود را در جمع شش تیم حاضر کند و اکنون با آمادگی خوبی به این مسابقات آمده و مطمئنا در این بازی برای صعود به نیمه نهایی از همه توان خود استفاده می کند و می جنگد.

تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت ۲۰ امروز جمعه ۲۶ تیرماه به وقت تهران در دومین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ جهانی به مصاف برزیل می رود و در صورت پیروزی با هر نتیجه ای برای نخستین بار به نیمه نهایی لیگ جهانی راه پیدا می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز