خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی سلاح‌های خفیف؛

تیراندازان هند و روسیه طلایی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۷۸۰

در این مسابقات و در رشته تپانچه ۱۰ متر بادی، جیتو رای از هند، توانست با ثبت رکورد ۲۰۰٫۸ اولین مدای برون مرزی خود را کسب کرده و در جایگاه نخست قرار گیرد.

مسابقات جهانی سلاح‌های خفیف و بادی مالیبور، در حالی در روزهای پایانی برگزار شد که ورزشکارانی از هند و روسیه توانستند مدال طلای رشته های تپانچه ۱۰ متر مردان و تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان، را از آن خود کنند.

به گزارش ایلنا، در این مسابقات و در رشته تپانچه ۱۰ متر بادی، جیتو رای از هند، توانست با ثبت رکورد ۲۰۰٫۸ اولین مدای برون مرزی خود را کسب کرده و در جایگاه نخست قرار گیرد.

پابلو کاررا از اسپانیا با امتیاز ۱۹۸٫۷ و آنتون گوریانوف از روسیه با ۱۷۷٫۲ امتیاز، توانستند مدال های نقره و برنز این رشته را به نام خود ثبت کنند.

در این رشته ائونید اکیموف از روسیه، پراکاش نانجاپا از هند، کانستانتین لوکاشیک و یائوهنی زاچیک از بلاروس و ژی وی وانگ از چین در رده های چهارم تا هشتم تپانچه ۱۰ متر بادی مردان ایستادند.

این مسابقات در رشته تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان نیز پیگیری شد که طی آن سرجی کامنسکی از روسیه توانست نام خود را جزو مدال اولی ها نوشته و طلای این رشته را با امتیاز ۴۵۹٫۷ از ان خود کند. همچنین ئی فی کائو از چین با امتیاز ۴۵۹٫۵ و دنیل برودمیر از آلمان با امتیاز ۴۴۹٫۰، به مدال های نقره و برنز این رشته دست یافتند.

کی نان ژو و هونگ وی کانگ از چین، متیو امونس از ایالات متحده، فدور ولاسوف از روسیه و ئوله مگنوس باکن از نروژ در رده های چهارم تا هشتم این رشته ایستادند.

بر اساس این گزارش این مسابقات در حالی به پایان رسید که ورزشکارانی مانند جیتو رای، سرجی کامنسکی و اِوا فریدل، از جمله ورزشکارانی بودند که اولین مدال بین المللی خود را کسب کردند و مدال طلای رشته های مختلف را بر گردن آویختند.

این مسابقات روز پنجشنبه به پایان رسید و ورزشکاران کشورمان در این دوره از رقابت ها حضور نداشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز