خبرگزاری کار ایران

ایران می‌توانست بهتر بازی کند؛

بیرارلی: ایران را رقیب اصلی خود می‌دانیم / نمی‌دانم چرا این‌گونه بازی کردند!

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۸۶۹

نمی‌دانم چرا ایران در این مسابقه این‌گونه بازی کرد، ولی معتقدم می‌توانست بهتر از این کار کند. شاید علت این مسئله این باشد که کادر فنی ایران به بازیکنان جوانی میدان داد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: والیبال ایران در سطح بالایی قرار دارد و ما این تیم را رقیب اصلی خود می‌دانیم.

به گزارش ایلنا، امانوئل بیرارلی در مورد دیدار دوم تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا اظهار داشت: ایران نمایش خوبی در بازی مقابل ما ارائه داد و این همان عملکردی بود که از این تیم انتظار داشتیم. ایران بازیکنان بسیار خوبی داشته و در سطح اول والیبال جهان قرار دارد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: از حضور تماشاگران پرشور ایرانی در ایتالیا بسیار خوشحالم. ایرانی‌ها هم مانند ایتالیایی‌ها خونگرم هستند و در طول مسابقه تیم خود را تشویق کردند.

وی افزود: خصوصیت والیبال این است که همه می توانند با انرژی تیم خود را تشویق کنند و بازیکنان نیز از این شرایط لذت بردند.

همچنین کریستین ساوانی کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال ایتالیا نیز در مورد این بازی گفت: تیم ملی ایتالیا در شرایط ایده‌آلی قرار دارد و بازی‌های خوبی ارائه می‌کند. نمی دانم چرا ایران در این مسابقه این‌گونه بازی کرد ولی معتقدم می‌توانست بهتر از این کار کند. شاید علت این مسئله این باشد که کادر فنی ایران به بازیکنان جوانی میدان داده و در تیم خود تغییراتی به وجود آورده است.

ساوانی گفت: ایتالیا در بازی مقابل ایران در تمام فاکتورها به خصوص دفاع و اسپک بسیار خوب کار کرد و به همین دلیل پیروز شد.

وی خاطر نشان کرد: بازی قبل ایران و ایتالیا را ندیدم اما مطئنم با بالا رفتن تجربه بازیکنان ایران، این تیم در هر بازی بهتر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز