خبرگزاری کار ایران

تیم آفرود تهران قهرمان ایران شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۹۶۶

پوریا حسین کاپیتان تیم آفرود استان تهران عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، در مرحله چهارم و پایانی مسابقات قهرمانی کشور در رشته آفرود که در شهر بابلسر برگزار شد تیم استان تهران توانست در این راند نیز چون سه راند گذشته به عنوان قهرمانی کشور دست یابد و با بدست آوردن ۸۰ امتیاز (حداکثرامتیازات) قهرمان سال ۹۷ کشور شود. دو تیم قزوین(۵۶) و گلستان(۴۷) عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.

همچنین پوریا حسین کاپیتان تیم استان تهران توانست در مجموع مسابقات با کسب بیشترین امتیاز به عنوان قهرمان سال کشور دست یابد. فرشاد ابراهیمی از قزوین و سمیع الدین شجاعی مهر از همدان نفرات دوم و سوم شدند.

در کلاس یک در قسمت انفرادی محمد ششپری از قزوین قهرمان سال کلاس یک شد و در یک اتفاق نادر سه نفر همزمان به نایب قهرمانی دست یافتند. امین ستوده از تهران و حسن کامکار از فارس و سیاوش عباسی از آذربایجان غربی با ۴۱ امتیاز همگی به مقام نایب قهرمانی رسیدند و مرتضی ملایی از تهران نفر سوم سال کشور در کلاس یک شد.

در تیمی کلاس یک تیمهای استانهای قزوین با ۷۳ امتیاز و تهران(۶۵) و آذربایجان غربی(۴۴) به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کلاس دو هر سه مقام در انفرادی به استان قزوین رسید و فرشاد ابراهیمی و علیرصا نعمتی و قاسم وکیلی نفرات اول تا سوم سال کلاس دو شدند.

در رده بندی تیمی تیمهای استانهای قزوین(۸۰) و تهران(۵۵) و مازندران(۵۴) به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کلاس سه و در قسمت انفرادی قهرمان و نایب قهرمان سال ۹۷ از استان تهران بودند و حسن بلوچیان و مهدی بیدخوری به ترتیب اول و دوم گشتند و مقام سوم انفرادی به رسول کیانی از استان اصفهان رسید.

در کلاس سه و در قسمت تیمی به ترتیب تیمهای استانهای تهران(۷۷) و فارس(۶۱) و اصفهان(۴۸) اول تا سوم شدند.

در کلاس چهارم در قسمت انفرادی پوریا حسین از استان تهران به مقام قهرمانی رسید و مهدی شهری از استان گلستان و سمیع الدین شجاعی مهر از استان همدان مقامهای دوم و سوم سال را کسب کردند.

در کلاس چهار و در قسمت تیمی تیم تهران(۷۵) به مقام قهرمانی رسید و استان گلستان(۶۰) و استان همدان(۵۰) به ترتیب دوم و سوم شدند.

در مجموع و از لحاظ آماری از ۳۰ کاپ منظور شده ۱۱ کاپ به استان تهران رسید و ۱۹ کاپ باقی مانده بین هفت استان قزوین و گلستان و آذربایجان غربی و فارس و مازندران و همدان و اصفهان تقسیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز