ورود باشگاه پیکان به حوزه دیجیتال
باشگاه پیکان به حوزه دیجیتال وارد شد.
به گزارش ایلنا، با حضور مدیران مبین وان و رایمون مدیا در محل باشگاه فرهنگى ورزشى پیکان تفاهم نامه همکاری سه جانبه اى امضا شد. این تفاهم نامه در خصوص تولید و توزیع محتوا و راه اندازى سرویس های ارزش افزوده تلفن همراه و ثابت برای باشگاه پیکان منعقد شد.
محمود شیعى، مدیرعامل باشگاه پیکان در اینباره گفت: با وجود فعالیت هاى گسترده در باشگاه پیکان تا امروز از حوزه دیجیتال به شکل مناسب بهره بردارى نکرده ایم و امیدواریم با استفاده درست از پتانسیل دو مجموعه مبین وان و رایمون مدیا به زودى اقدامات جدى و مثبتى رخ دهد.موسسه فرهنگى ورزشى ایران خودرو اقدامات ویژه اى در حوزه دیجیتال در دستور کار دارد اما در فاز نخست با رویکرد ورزشى وارد حوزه دیجیتال مى شویم.
شیعى با بیان اینکه شرکت مبین وان به عنوان یک اگریگیتور نقش به سزایى در توسعه فعالیت هاى باشگاه پیکان در زمینه دیجیتال مى تواند ایفا کند، تصریح کرد: باشگاه پیکان با چشم انداز استقلال اقتصادى در آینده و توسعه فعالیت هاى اقتصادى وارد این کارزار شده است.