خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران عنوان کرد:

تعمیق فعالیت های فرهنگی در نوک پیکان حیات طیبه

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۵۵۰

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت:حیات طیبه سرآغازحرکت نوگرایانه دربسط وتعمیق فعالیتهای فرهنگی هدفمنددانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش ایلنا از ساری،حسین منصوریان در آیین برگزاری دوره‌های آموزشی تشکیلاتی حیات طیّبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری اظهار داشت:حیات طیبه سرآغازحرکت نوگرایانه دربسط وتعمیق فعالیتهای فرهنگی هدفمنددانشگاه آزاد اسلامی به منظورترغیب نسل جوان وپرسشگربه تربیت دینی وتعالی عقلانی است.

وی افزود: یکی از اسرار قرآنی و حقایق عرفانی، «حیات طیبه» اولیای خداست که  ابدی و ماندنی است و نابودی و فرسودگی در آن راه ندارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به بعضی از ویژگی های حیات طیبه اشاره و گفت: حیات طیبه دارای درجات و مراتب است و به هر نسبت که انسان بر ایمان و عمل صالح خود بیفزاید، حیات طیبه او نیز موجودیت و شدت بیشتر یافته و بر درجات روحی و تعالی معنوی او افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه حیات طیبه؛ یعنى زندگى‌ای که نیازهای مادى، جسمانى و معنوى - علمى، عملى و روحى – آدمی را پاسخ‌گو باشد، افزود: در قرآن، مبانى اساسى حیات طیبه معرفی شده‌اند که اجابت دعوت خدا و رسول، ایمان و عمل صالح، شکوفایی عقل و خرد انسانی از مهم‌ترین آنها می‌باشند.

منصوریان درباره دوره آموزشی تشکیلاتی حیات طیّبه ویژه تشکل‌های دانشجویی استان‌های شمالی مازندران گیلان وگلستان ، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور تحقّق بخشیدن به منویات مقام معظّم رهبری در خصوص تربیت جوان مؤمن و ارتقای سطح معرفت دینی و بصیرت سیاسی دانشجویان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی تشکیلاتی حیات طیّبه نموده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز