خبرگزاری کار ایران

بلاتکلیفی پتروشیمی برای دریافت ۲۷۰هزار دلار پاداش

فدراسیون بسکتبال به دنبال سهم خواهی؟!

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۸۲۱

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام برای گرفتن 270 هزار دلار پاداشش دچار مشکل شده است.

به گزارش ایلنا، تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با قهرمانی در جام باشگاه های آسیا 270 هزار دلار نصیبش شد، 270 هزار دلاری که حالا مسئولان  برای انتقالش به ایران دچار مشکل شده اند.

از یک طرف شنیده می شود فدراسیون بسکتبال به دنبال سهم خواهی است و می خواهد بخشی از این پول را بابت هزینه هایی که برای اعزام پتروشیمی کرده ، بردارد و گفته می شود سعیدی مسئول روابط بین الملل هم راهی بیروت شده تا به طور نقدی این پول را دریافت کند. از قرار معلوم فدراسیون می خواهد 70 هزار دلار آن را برای خود بردارد و باز هم از گوشه و کنار شنیده ایم زمانی که ورژ آبکاریان مسئول کمیته داوران و مسابقات، در بیروت بوده پیشنهاد داده پتروشیمی این پول را به فدراسیون بدهد تا برای ساختن سالن افراسیابی هزینه کنند!

مسئولان فدراسیون تا همین دیروز در بوق و کرنا کرده بودند که هزینه های سفر پتروشیمی را فدراسیون داده که واقعا هم این حرکت جای تقدیر داشت اما اینکه حالا می خواهند چند برابر هزینه ای که کرده اند را از پتروشیمی بگیرند، اتفاق خوبی نیست. فدراسیون برای 13 نفر بلیت هواپیما گرفته که حدود 3 میلیون و دویست برای هر بلیت هزینه کرده و 1000 یورو هم برای ویزا داده است که با یک حساب سرانگشتی می شود چیزی حدود 60 میلیون تومان که اگر با دلار 15 هزار تومان هم حساب کنیم فدراسیون باید 4 هزار دلار بابت پولی که به پتروشیمی داده ، بردارد حالا اینکه شنیده می شود دنبال 70 هزار دلار هستند معلوم نیست برای چه و با چه استدلالی است.

یادمان نرود که بازیکنان پتروشیمی با چه شرایطی راهی این رقابت ها شدند و توانستند جام قهرمانی را بالای سر ببرند بدون شک این پاداش حق بازیکنان و کادر فنی پتروشیمی است و ما انتظار داریم که فدراسیون و باشگاه پتروشیمی برای این بازیکنان مراسمی در شان آنها گرفته و بابت اینکه بعد از 5 سال برای ایران قهرمانی به ارمغان آورده اند از آنها تقدیر کرده و پاداش را هم به آنها دهند. سهم خواهی سر پاداش این تیم کار پسندیده ای نیست.

از طرفی هم شنیده می شود پتروشیمی برای دریافت این پول بخاطر تحریم ها با مشکل مواجه شده و اگر قرار باشد به حساب نیمایی آنها بیاید باید دلار را 7 هزار تومانی دریافت کنند. اگر هم به حساب پتروشیمی برود، گرفتن آن پول از وزارت نفت سخت خواهد شد و  اگر هم به حساب فدراسیون برود باز هم برای دریافت آن به مشکل خواهند خورد.

با این شرایط باید دید مسئولان چه راه حلی را پیدا خواهند کرد و به نظر می رسد در این شرایط وزارت ورزش باید به کمک پتروشمی بیاید و کاری کند تا این تیم بتواند پاداشش را گرفته و آن را تحویل بازیکنان و کادر فنی تیم دهد.

سعیده فتحی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز