خبرگزاری کار ایران

ملی پوش سابق بسکتبال:تیم ملی در پنجره های فیبا به حمایت نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۳۴۸

ملی پوش سابق بسکتبال با اشاره به کسب نقره بازی های آسیایی توسط تیم ملی بسکتبال و آغاز پنجره ای دیگر در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی گفت: در شرایط کنونی که تیم ملی پنجره چهارم رقابت های انتخابی جام جهانی را در پیش دارد، باید از این تیم حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، بابک مرادی درباره بازی تیم های ایران و فیلیپین در رقابت های انتخابی جام جهانی که پنجشنبه این هفته در تهران برگزار می شود، گفت: بازی های آسیایی برای تیم ملی بسکتبال به پایان رسید و در مسیر مسابقه های انتحابی جام جهانی باید سعی کنیم دوباره تیم ملی روی این بازی ها تمرکز کند. ملی پوشان در سه پنجره قبلی، با اقتدار بازی های خود را مقابل قزاقستان، عراق و قطر به پایان رسانذند و حالا باید به فکر مسیر پر پیچ و خم رقابت های انتخابی جام جهانی با شروع پنجره بعدی باشیم.

مربی بسکتبال آکادمی قهرمانان با اشاره به بازیکنان مصدوم تیم ملی در آستانه بازی با فیلیپین گفت: هنوز ترکیب تیم ملی برای این بازی نهایی نشده است اما تیم ملی بازیکنان باتجربه ای در اختیار دارد که می توانند جای بازیکنان مصدوم را پر کنند. امیدوارم همه نفرات در اختیار کادرفنی باشند چون فیلیپین را نباید دست کم گرفت.

مرادی ادامه داد: تعدادی از بازیکنان فیلیپین در پنجره سوم با رای فدراسیون جهانی بسکتبال محروم شدند اما این تیم در بازی های آسیایی نشان داد با نفرات تازه وارد نیز حرف هایی برای گفتن دارد. غالب نفرات فیلیپین بازیکنان دورگه یا دوتابعیتی هستند و ملیت های آمریکایی و آلمانی دارند بنابراین باید مقابل آنها با قدرت ظاهر شد.

ملی پوش سابق بسکتبال ایران با بیان اینکه در این بازی  ما امتیاز میزبانی داریم و در تمامی پنجره های انتخابی پیش رو باید از تیم ملی حمایت کنیم از تماشاگران خواست روز پنجشنبه به تالار بسکتبال آزادی بروند و تیم ایران را تشویق کنند.

مرادی در پایان گفت: این بازی برای تیم ملی در ادامه مسیر بازی های انتخابی جام جهانی اهمیت دارد. تیم ملی فقط دو هفته فرصت ریکاوری داشت و تعدادی از بازیکنان این تیم مصدوم هستند. در چنین شرایطی وظیفه همه ماست تا از ملی پوشان برای رسیدن به یک برد شیرین در بازی خانگی حمایت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز