خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های وادا در بازی های پارالمپیک زمستانی مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۳۸۹

وادا برنامه های نظارتی مستقل خود و نظارت بر برنامه‌های ورزشی ورزشکاران را در برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، در تیم ناظران این آژانس، یک کارشناس بین المللی در حوزه مبارزه با دوپینگ حضور دارد که در حوزه کیفیت، تاثیرگذاری و اطلاع رسانی برنامه های مبارزه با دوپینگ المپیک و پارالمپیک فعالیت خواهد کرد.

تیم های ناظر، تمام جوانب برنامه ها را از جمله برنامه ریزی درخصوص توزیع تست، انتخاب ورزشکاران برای انجام تست ها، اطلاع رسانی انجام تست، مراحل TUE، زنجیره حفاظت، بررسی نمونه ها، مدیریت نتایج و تهیه گزارش مدنظر قرار خواهند داد.

همچنین در برنامه «کمک به ورزشکاران» برخی ورزشکاران از سراسر دنیا انتخاب شده اند تا در دهکده بازی ها به شکل مستمر در دسترس باشند تا از این طریق آگاهی ورزشکاران، پرسنل و دیگران نسبت به موارد ممنوعه و نتایج دوپینگ افزایش یابد. همچنین از بازدیدکنندگان این بخش دعوت می شود تا بازی با نام TRUE QUIZ PLAY را انجام دهند.

لازم به ذکر است، روز پنج شنبه ۱۹ بهمن ماه کنفرانس خبری با حضور رئیس وادا و سایر مدیران این سازمان برگزار خواهد شد تا رسانه ها را از برنامه ها یشان مطلع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز