خبرگزاری کار ایران

سکوت نکنید فردا نوبت شما هم می‌رسد!

حرمت‌شکنی‌های معروف و انفعال منعت طلبان

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۹۸۵

معروف بزرگترین بازیکن جهان هم که باشد با این اخلاق و رفتار ره به جایی نخواهد برد و همین بس که علیرضا نادی کاپیتان سابق تیم ملی کار معروف را مذمت کرده و این رفتار را زیبنده کاپیتان تیم ملی ندانسته است.

به گزارش ایلنا، حرکت یک خانم بازیگر در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در سکوت خبری فراموش شد تا توهین به خبرنگار یک اپیدمی شود حال آنکه اگر یک انجمن صنفی خوب و گویا و قدرتمند داشتیم یقینا جواب بی ادبی خانم بازیگر را به شکل قانونی می داد و چنان او را در منگنه قرار می داد تا درس غبرتی برای دیگران شود و دیگران هوس توهین به جایگاه یک خبرنگار را نداشته باشند.

خانم بازیگری که در ردیف درجه دومی ها هم چندان جایی نداردباید بداند اگر بنابر این حرفها باشد خود او نیز خالی از اشتباه نیست و به قول معروف گر پرده برافتد نه تو ماند و نه من.

چشم همه ما ورزشی ها روشن! در اولین هفته لیگ برتر فوتبال یک مربی به اصطلاح اخلاقگرا و جوان که تحمل شکست تیمش را نداشت با یک خبرنگار محلی در آبادان بگو و مگو کرد و به خبرنگار گفت که تو حالت خوبه؟ انگار یک چیزی ت میشه؟ ...

واقعا از منصوریان توقع این برخورد و این حرکت را نداشتیم. منصوریان را یک بازیکن با اخلاق در دوره فوتبالش دیدیم و الان هم او را جزو مربیان خوش اخلاق و با تحمل بالا می دانیم اما  وقتی به خبرنگار گفت که حالت خوب نیست بازم جای خالی یک انجمن قوی را خالی دیدیم. انجمن نویسندگان ورزشی در این وانفسا چرا یک بیانیه ایی در حمایت از خبرنگار آبادانی و در مذمت کار منصوریان صادر نکرد؟

چرا همکاران رسانه ایی از خبرنگار مذکور حمایت نکردند؟ فردا این توهین ها ممکن است متوجه من و شما هم باشد پس حداقل خودمان حرمت خودمان را پاس بداریم.

عادل غلامی ملی پوش والیبال به دلیل آنچه که کولاکویچ بداخلاقی نام برده از اردوی تیم ملی والیبال اخراج شده است.

یکی از همکاران رسانه ایی و از کارشناسان والیبال مطلبی نوشته و غلامی را نصیحت کرده که اخلاق و کردار بهتری داشته باشد و به هر حال این حق را کارشناسان والیبال دارند که گاهی تلنگری به بازیکنان پرمدعا بزنند.

سعید معروف در نقش وکیل مدافع وارد میدان شده و گرد و خاک راه انداخته و با توهین به این کارشناس آنهم از بدترین نوع خود تا توانسته حرمت شکنی کرده است.

اولین باری نیست که سعید معروف دست به چنین کاری می زند.

معروف بارها با داوران و کادر اجرایی مسابقات لیگ برتر و حتی با داوران لیگ جهانی درگیری داشته و نسبت به کادر اجرایی مسابقات لیگ برتر فصل گذشته مطالبی را عنوان کرد که اگر همانموقع وساطت نمی شد و با او برخورد میشد امروز برای یک کارشناس زبده والیبال بدترین نوع تهاجم را بکار نمی برد.

معروف بزرگترین بازکن جهان هم که باشد با این اخلاق و رفتار ره به جایی نخواهد برد و همین بس که علیرضا نادی کاپیتان سابق تیم ملی کار معروف را مذمت کرده و این رفتار را زیبنده کاپیتان تیم ملی ندانسته است.

اما متاسفانه حلقه ایی از افراد عشق مسافرت و کسانی که منافعی در تشکیلات والیبال دارند و از آن منتفع می شوند چشم بر این نابهنجاری ها می گذارند و حتی حاضرند یک کارشناس ارزنده مورد تهاجم قرار گیرد و یک کلمه حرف نزنند.غافل از آنکه فردا نوبت به ایشان هم می رسد.

فدراسیون هم در این رهگذر خیلی مقصر است و اگر فدراسیون روزی که کاپیتان معروف با مدیریت ضعیف مدیریت کاروان از حضور در مرام افتتاحیه المپیک ریو طفره رفت او را محروم و جریمه می کرد امروز این اتفاقات نمی افتاد. حالا سرپرست تیم ملی به اتفاق کاپیتان تیم ملی و دوسه نفر دیگر حلقه ایی متحد درست کرده ند و هرکه را بخواهند مورد حمله قرار میدهند و هرکی بخواهد مقابل ایشان بایستد چنان اورا در تنگنا قرار دهند که طرف پشیمان شود.

اینبار به فدراسیون الیبال هشدار می دهیم که سعید معروف فردا یک عامل بازدارنده بزرگ برای پیشرفت بسیاری از امور خواهد شد و چه بسا که همین اتفاقات باعث بی ثباتی در کادر فنی تیم ملی ووالیبال شده و والیبال ما تحت سیطره این افراد و این باندی که گفتیم شکل گرفته روز به روز عقب گرد می کند و درجا می زند.

اگر بگوییم جوانگرایی شده که دروغ گفته ایم چون هنوزهم معروف و دوستانش در تیم ملی هستند و میانگین سنی تیم ایران دور و بر 30 سال است.

اگر بگوییم با این تیم نتیجه می گیریم بازهم خود فریبی کرده ایم و چه بهتر که جناب داورزنی تکلیف را یکسره کند و دست از دوشغله بودن بردارد که اینکار هم به سود اوست و هم والیبال.  حرف امروز ما همین بود و بس. داورزنی به عنوانم معاون وزارت ورزش در حقیقت همه کاره ورزش کشور است و او چگونه می خواهد با این مشغله زیاد هم والیبال را داشته باشد و هم معاونت وزیر را؟

این می شود که چنان شده و بازهم خواهد شد. لطفا تکلیف خود و والیبال را روشن کنید جناب داورزنی.

*سیدرضافیض آبادی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز