خبرگزاری کار ایران

فردا، آغاز ثبت نام در لیگ‌های جوانان و بزرگسالان تکواندو

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۰۸۴

رییس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو گفت: لیگ‌های رده‌سنی جوانان و بزرگسالان از مهرماه کار خود را آغاز می‌کند و ثبت نام برای حضور در این رقابت‌ها از فردا آغاز و تا بیستم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، محمد کرمی رییس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو با اشاره به اعلام زمان برگزاری مسابقات لیگ‌ برتر (جام خلیج فارس)  گفت: شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو، بیست و دومین دوره لیگ دسته یک (جام نقش جهان) و سیزدهمین دوره لیگ جوانان و بزرگسالان بانوان (جام کوثر) از مهرماه آغاز می شود و تیم‌های متقاضی برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها تا 20 شهریورماه برای ثبت نام فرصت دارند.

وی در ادامه بیان کرد: تیم‌ها در این مدت باید به هیات‌های استان مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند. برای ثبت نام نیازی به مراجعه به بانک جهت دریافت فیش واریزی ندارند و باید با کارت‌های عضو شتاب به هیات استان مراجعه نموده و 50 درصد مبلغ ورودیه را پرداخت نمایند.

رییس سازمان لیگ در خصوص شرایط سنی تکواندوکاران حاضر در تیم‌ها افزود: در لیگ برتر و جام کوثر در ترکیب هر هفته تیم می‌بایست یک هوگوپوش متولد 11 دی ماه 1378 به بالا حضور داشته باشد. همچنین در ترکیب تیم‌های لیگ نقش جهان نیز نیز دو بازیکن با شرایط سنی 11 دی ماه 1378 به بالا و دو هوگوپوش متولد 11 دی ماه 1375 به بالا و 4 تکواندوکار با شرایط آزاد می‌توانند شرکت کنند.

کرمی با اشاره به برگزاری نخستین دوره لیگ به شیوه جام جهانی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری این لیگ در سال گذشته صورت گرفت اما با توجه به اعزام ملی‌پوشان به رویداد‌های مختلف شرایط برگزاری فراهم نشد. انشاا... نخستین دوره این لیگ در دهه اول شهریورماه و به مدت سه روز در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: تیم‌هایی که در لیگ برتر و نقش جهان هستند می توانند بدون پرداخت هزینه ثبت نام در لیگ به شیوه جام جهانی حضور داشته باشند و تیم‌های دیگر نیز از امروز (شنبه – 7 مردادماه) می‌توانند آمادگی خود را برای حضور در این رقابت‌ها به سازمان لیگ اعلام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز