خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی جهان-روسیه؛

پیروزی نماینده ایران مقابل حریف برزیلی/خدابخشی - استیون لوپز پای نیمه‌نهایی

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۹۰۰

رقابت‌های مرحله مقدماتی وزن 80-کیلوگرم مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در حال برگزاری است و مهدی خدابخشی با شکست نماینده برزیل راهی دور بعد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، آخرین روز از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12)، با پیگیری مبارزات اوزان 62- کیلوگرم زنان و 80- کیلوگرم مردان در ورزشگاه "تراکتور" شهر چلیابینسک روسیه آغاز شده است.

مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن 80-کیلوگرم کشورمان پس از یک‌دور استراحت به مصاف "نیکولاس تزلوس" از یونان (نایب قهرمان اروپا) رفت که در پایان با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسید و به مرحله بعد راه یافت.

خدابخشی در ادامه با "الیویرا بیلا" از برزیل رقابت کرد که با نتیجه 8 بر یک برنده از شیاپ‌چانگ خارج شد و راهی مرحله یک‌چهارم شد.

نماینده کشورمان در این مرحله و برای راهیابی به نیمه‌نهایی با "استیون لوپز" امریکایی مبارزه خواهد کرد. این هوگوپوش پرافتخار امریکایی در کارنامه‌اش 2 مدال طلای المپیک و یک مدال برنز و 5 مدال مسابقات قهرمانی جهان را در اختیار دارد.

همچنین عصر امروز (دوشنبه) کیمیا علیزاده و ابوالفضل یعقوبی برای رسیدن به مرحله فینال اوزان خود به مصاف رقبایشان می‌روند.

تیم ملی تکواندوی کشورمان بامداد روز چهارشنبه (30 اردیبهشت‌ماه) ساعت 3:40 صبح به ایران بازخواهند گشت.

این دوره از مسابقات ار 22 اردیبهشت ماه با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از 144 کشور به میزبانی روس‌ها آغاز و امروز به پایان می رسد.

به نفرات اول این مسابقات 120 امتیاز، نفرات دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی، در راستای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز