خبرگزاری کار ایران

زهرا نعمتی از ره آورد قهرمانی جهان می گوید

کسب سه مدال و رکورد شکنی جهان شروعی طلایی برای من بود

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۹۳۷

زهرا نعمتی، بانوی کماندار تیم ملی جانبازان و معلولین، ضمن دست یابی به 3 نشان در بخش تیمی و انفرادی از تورنمنت بین المللی جمهوری چک، رکورد جهان را نیز ارتقا داد.

به گزارش ایلنا ، نعمتی پیرامون این مسابقات خاطر نشان کرد: بعد از مسابقات  المپیک و پارالمپیک ریو و فراز و نشیب هایی که طی این دو رویداد داشتم و نیز آسیب دیدگی از ناحیه دست که بسیار جدی هم بود، تورنمنت جمهوری چک و نتایج ماحصل از آن، شروعی طلایی برای من به شمار می رود.

نعمتی افزود: در این مسابقات موفق به کسب یک نشان طلا در بخش انفرادی و یک نشان طلا و یک نشان نقره در بخش تیمی بانوان و تیمی میکس شدم و توانستم رکورد جهان را که پیش از این در سال 2015 و در جریان مسابقات شانگهای چین ( ویژه کمانداران غیر معلول) با امتیاز 657 به نام خود به ثبت رسانده بودم، در مسابقات مرحله ی مقدماتی جابجا کنم و اکنون این رکورد به میزان 661 امتیاز به نام من و کشورمان به ثبت رسید که بسیار حائز اهمیت است و معتقدم از نشان هایی که گرفتم نیز ارزش بیشتری دارد.

دارنده دو نشان طلای پارالمپیک گفت: درتورنمنت چک حریفان آسیایی حضور نداشتند اما به غیر از آنها اکثر نفراتی که به صورت معمول در مسابقات با آنها روبرو می شویم و در مسابقات قهرمانی جهان که شهریور ماه در چین برگزار می شود نیز حضور دارند، شرکت کرده بودند. به عنوان مثال تیم روسیه حضوری قدرتمند داشت و حریف من در فینال انفرادی نیز از کشور روسیه بود. علاوه بر آن کشورهایی مثل اوکراین نیز کمانداران خوبی به این تورنمنت اعزام کرده بودند و در مجموع این مسابقات تدارکاتی بسیار خوبی برای قهرمانی جهان بود و خوشحالم که در آن حضور داشتم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه آسیب دیدگی من هنوز بهبود نیافته و از آمادگی کامل برخوردار نبودم، پیش بینی نمی کردم که در کلیه ی بخش های این تورنمنت بتوانم به بهترین نتایج دست پیدا کنم و حتی رکورد شکنی هم بکنم . اما خوشبختانه این اتفاق افتاد و با وجود اینکه نتوانستم عملکرد کامل خودم را به نمایش بگذارم، به نتایج خوبی دست پیدا کردم و این مساله امید من به آینده را بیش از پیش کرد و باعث شد که توانمندی هایم بیشتر بشناسم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز