خبرگزاری کار ایران

برخواه: فاصله کمی تا قهرمانی داشتیم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های جهانی گفت: در یک قدمی قهرمانی جهان بودیم اما یک اشتباه قهرمانی را به نایب قهرمانی تبدیل کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، محمد حسین برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان در خصوص سطح مسابقات رقابت‌های جهانی در پنانگ مالزی تاکید کرد: نسبت به سال‌های گذشته، مسابقات قهرمانی جهان در سطح بالای برگزار شد. در اوزان  77 و 85 کیلوگرم رکوردها خیلی بالا بود و غافلگیر شدیم. 

وی در خصوص نایب قهرمانی ایران در جهان تصریح کرد:ما تیم بسیار خوبی داریم و تیم ملی وزنه برداری ایران قوی تر از روسیه بود. یک قدم تا قهرمانی جهان فاصله داشتیم اما یک اشتباه قهرمانی را به نایب قهرمانی تبدیل کرد. اگر وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم حذف نمی شد قطعاً قهرمان می شدیم.

برخواه در خصوص رقابت در دسته 94+ کیلوگرم تصریح کرد: رقابت در دسته فوق سنگین بین وزنه برداران ایران و روسیه حساس تر شد. تا حدودی به روس‌ها نزدیک شده بودیم ولی آنها در این وزن با احتیاط عمل کردند تا در جدول باقی بمانند. در نهایت آنها بدون کسب مدال طلا  قهرمان شدند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان افزود: به هر ترتیب نایب قهرمان جهان شدیم.برای کسب مقام دومی، همه مسئولان فدراسیون وزنه برداری واعضای تیم زحمت زیادی کشیدند. خوشحالم مزد زحمات خود را گرفتیم و امیدوارم مردم عزیز کشورمان از ما راضی باشند.

برخواه در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش مان را بیشتر از قبل کنیم و در مسابقات آینده نتیجه بهتری کسب کنیم.در اوزان 77 و 85 کیلوگرم از سطح دنیا فاصله زیادی داریم و باید 8 وزنه بردار مدعی را راهی مسابقات کنیم چون شان وزنه برداری ایران این است تا در قله وزنه برداری جهان قرار داشته باشد.

کد خبر : ۴۲۲۵۳۶