خبرگزاری کار ایران

دو خبر از کبدی

مصاف ایران با کره جنوبی در نیمه نهایی کبدی قهرمانی جهان/ مقصودلو عضو دو کمیته فدراسیون جهانی شد

مرحله نیمه نهایی پنجمین دوره رقابت های کبدی قهرمانی جهان با دیدار ایران و کره جنوبی آغاز می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی، پنجمین دوره رقابت های کبدی قهرمانی جهان که از روز 16 مهرماه با شرکت 12 کشور در شهر احمدآباد هندوستان در حال برگزاری است، روز گذشته در مرحله مقدماتی به پایان رسید و 4 تیم کره جنوبی، هندوستان از گروه A و تایلند و ایران از گروه B با کسب بیشترین امتیاز به جمع 4 تیم پایانی راه یافتند.

در گروه A تیم کره جنوبی با کسب 5 برد متوالی و مجموع 25 امتیاز به عنوان سرگروه به مرحله نیمه راه یافت و پس این تیم هندوستان قهرمان چند دوره مسابقات جهانی و آسیایی با حمایت تماشاگران خودی با 21 امتیاز به عنوان تیم دوم از گروه A به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه پیدا کرد.

در گروه B تایلند با کسب 4 پیروزی و مجموع 20 امتیاز و به لطف تفاضل بهتر نسبت به تیم ایران در مکان نخست گروه قرار گرفت و ملی پوشان کشورمان به عنوان تیم دوم پا به مرحله نیمه نهایی گذاشتند تا تکلیف 4 تیم نهایی مسابقات مشخص شود.

مرحله نیمه نهایی رقابت های جهانی عصر فردا جمعه 30 مهر ماه در شهر احمدآباد برگزار می شود و در اولین دیدار تیم ملی کبدی ایران از ساعت 18 بوقت تهران به مصاف کره جنوبی می رود. دو تیم هندوستان و تایلند هم فردا از ساعت 19 بوقت تهران برگزار کننده دومین دیدار این مرحله خواهند بود.

عضویت مقصودلو در دو کمیته فدراسیون جهانی

محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی ایران در کنگره سالانه فدراسیون جهانی به عضویت کمیته اجرایی و ضد دوپینگ مسابقات جهانی در آمد.

در حاشیه برگزاری رقابت های جهانی کبدی در شهر احمدآباد هندوستان، کنگره سالانه فدراسیون جهانی با حضور روسای فدراسیون های کشورهای عضو با هدف توسعه و ترویج رشته کبدی برای ورود به المپیک برگزار شد.

محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی ایران که در این کنگره شرکت کرده بود به دلیل تلاش های بی وقفه برای توسعه رشته کبدی در آسیا و جهان به عضویت کمیته اجرایی و ضد دوپینگ مسابقات جهانی درآمد. مقصودلو در حال حاضر نایب رئیس اول و عضو هیات ژوری کنفدراسیون کبدی آسیا نیز می باشد.

ایجاد ارتباط مناسب رئیس فدراسیون کبدی ایران با فدراسیون جهانی منجر به کسب کرسی های مهمی از جمله نایب رئیسی فدراسیون جهانی توسط دکتر نصراله سجادی شده است که این نشان دهنده رشد و نفوذ مدیران ایرانی در بدنه مدیریتی کبدی در سطح جهان است.

در این کنگره برنامه های سال 2017 فدراسیون جهانی هم به تصویب رسید.

 

کد خبر : ۴۲۰۹۷۴