خبرگزاری کار ایران

باقری: درب فدراسیون به روی منتقدان باز است

باقری می‌گوید: عده‌ای هستند که به هر طریق از فدراسیون وزنه‌برداری راضی نیستند و فدراسیون را محکوم به نشیدن انتقادها می‌کنند ولی هیچگاه آنها در یک فضای دوستانه انتقادهای خود را مطرح نکردند.

داوود باقری، نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص انتقادهایی که به فدراسیون وزنه‌بردازی در مورد نشنیدن حرف منتقدان می‌شود، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: عده‌ای هستند که به هر طریق از فدراسیون وزنه‌برداری راضی نیستند و فدراسیون را محکوم به نشیدن انتقادها می‌کنند ولی هیچگاه آنها در یک فضای دوستانه  انتقادهای خود را مطرح نکردند.

او ادامه می‌دهد: اگر کسی مطالبه‌ای دارد و فکر می‌کند حقی از او گرفته شده است به فدراسیون بیاید و در یک فضای دوستانه موضوعات را مطرح کنند نه اینکه در این زمان حساس که فدراسیون وزنه‌برداری باید برای نتیجه‌گیری در المپیک 2020 برنامه‌ریزی کند فضای موجود را غبار آلود کند و با نسبت دادن مسائلی که در جایگاه ورزش قهرمانی نیست به وزنه‌برداری صدمه بزنند.

نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری می‌گوید: درب فدراسیون به روی افرادی که به موضوعی انتقاد دارند باز است و ما انتقادهای آنها را می‌شنویم و از آنها استفاده می‌کنیم. ما همواره منتظر شنیدن انتقادهای سازنده هستیم تا همه اعضای خانواده وزنه‌برداری در آینده این ورزش تاثیرگذار باشند.

 

کد خبر : ۴۱۶۲۷۷