خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری در گفت‌وگو با ایلنا:

مولایی خودش ترجیح داد که ما مراحل درمانی او را پیگیری نکنیم

باقری می‌گوید: در روزهای ابتدایی ما همه تلاش خود را انجام دادیم ولی مولایی ترجیح داد که کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری مراحل درمانی او را پیگیری نکند و کادر کمیته پزشکی هم فعالیت‌های خود را قطع کرد.

داوود باقری، رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص اعتراض بهادر مولایی مبنی بر اینکه چرا فدراسیون وزنه‌برداری مراحل درمان او را پیگیری نمی‌کند، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: پس از اینکه بهادر مولایی دچار سانحه رانندگی شد شخصا مراحل درمانی او را پیگیری کردم. از طرف فدراسیون هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم تا اینکه او سلامتی نسبی خود را به دست آورد.

او ادامه می‌دهد: پس از پیگیری‌های کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری، مولایی ترجیح داد که ما مراحل درمانی او را پیگیری نکنیم. این تصمیم او بود و ما هم پیگیری نکردیم. این وظیفه کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری نیست، بلکه وزارت ورزش به فدراسیون پزشکی نامه‌ای ابلاغ کرده که وضعیت بهادر مولایی را زیر نظر داشته باشند.

رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان می‌کند: باید توجه داشت که بهادر مولایی خارج از اردوی تیم ملی دچار سانحه رانندگی شده است و این موضوع به خودی خود از اختیارات فدراسیون وزنه‌برداری خارج است. در روزهای ابتدایی ما همه تلاش خود را انجام دادیم ولی مولایی ترجیح داد که کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری مراحل درمانی او را پیگیری نکند و کادر کمیته پزشکی هم فعالیت‌های خود را قطع کرد.

 

کد خبر : ۴۱۱۹۰۶