خبرگزاری کار ایران

با کسب ۵ مدال رنگارنگ؛

جوانان شایسته جودوی ایران در سکوی سوم آسیا ایستادند

تیم‌ملی جودوی پسران ایران با کسب دو طلا، یک نقره و سه برنز پس از ازبکستان و کره جنوبی در سکوی سوم رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در هندوستان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، هفدهمین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی جوانان آسیا که از روز گذشته با حضور 165 جودوکار از 21 کشور در شهر گوچی هندوستان جریان داشت با درخشش کم نظیر و فوق العاده جوانان جودوکار ایران همراه بود و تیم پسران ایران موفق شد با کسب دو مدال زرین طلا ، یک مدال نقره و سه مدال برنز بر سکوی سوم آسیا قرار گیرد.

در این رقابتها ازبکها با 3 طلا- 2 نقره و 2 برنز اول شدند ، کره جنوبی با 2 طلا، 2 نقره و سه برنز در سکوی دوم ایستاد، شاگردان محمد منصوری در تیم جمهوری اسلامی ایران با 2 طلا، یک نقره و سه برنزدر سکوی سوم قرار گرفتند و قزاقها هم با یک طلا، یک نقره و 3 برنز در مکان چهارم جای گرفتند.

تیم ملی دختران جوان کشورمان در این رقابت ها یک مدال برنز توسط زهرا باقری به دست آورد.

مدال بگیران جوانان ایران به قرار زیر هستند:

 

محمد رشنو نژاد (طلا)

رامین صفویه (طلا)

علیرضا خجسته (نقره)

مهدی فتحی پور (برنز)

سبحان رسولی (برنز)

زهرا باقری(برنز)

اما در رده نوجوانان زیباترین مدال را مریم بربط در رده بانوان گرفت. مریم بربط شیردختر همدانی تیم دختران مدال نقره را از آن خود کرد و 4 مدال برنز پسران نوجوان نیز توسط رضا پارسا پور- مجید وحید بریمانلو- مهدی برغمدی و یاسین تقوی بدست آمد.

کاروان پرافتخار جودوکاران ایران طی دونوبت فردا عصر (ساعت 17) و سه شنبه همین ساعت وارد میهن عزیزمان خواهند شد.

 

کد خبر : ۴۱۰۰۱۲