خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون بانوان وزارت ورزش از اردوی تیم‌های تیراندازی و قایقرانی بانوان؛

شهریان: همدلی و وحدت در کاروان پارالمپیکی به خوبی احساس می‌شود/ افتخارآفرینی بانوان ورزشکار پیش از ریو آغاز شده است

معاون امور ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان از تمرینات تیم‌های ملی قایقرانی و تیراندازی جانبازان و معلولین بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز رباب شهریان، معاون امور ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه آزادی از تمرینات تیم‌های ملی قایقرانی و تیراندازی جانبازان و معلولین بازدید کرد.

شهریان در این بازدید گفت: بازدیدهای متعددی از اردوهای تیم‌های ملی پارالمپیکی داشتم و با قاطعیت می‌توان گفت مدیریت فدراسیون جانبازان و معلولین به قدری جامع و قوی بوده است که همدلی و وحدت در کاروان پارالمپیکی به خوبی احساس می‌شود.

وی ادامه داد: در ادامه بررسی و بازدیدها امروز به محل تمرینات اردوی تنها قایقران پارالمپیکی کشورمان رفتیم که حمایت فدراسیون‌ها از این ورزشکار و شرایط تمرینی شهلا بهروزی‌راد بسیار مناسب بود و امیدواریم بانوی قایقران ما بتواند مدال ریو را کسب کند.

شهریان تصریح کرد: پنجشنبه هفته گذشته نیز از اردوی تیم ملی تیراندازی در فدراسیون جانبازان و معلولین بازدید کردیم و امروز هم فرصتی شد که در ورزشگاه آزادی از تمرینات این تیم زیر نظر مربیان بازدید کنیم و این امیدواری وجود دارد که در این دوره از مسابقات تیراندازان ما بتوانند سکوهای قهرمانی ریو را به نام ایران کنند.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تعداد بانوان ما در پارالمپیک به 23 سهمیه افزایش یافته است می‌توان گفت افتخارآفرینی بانوان ورزشکار پیش از ریو آغاز شده و با کسب مدال کامل خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۹۳۳۴۷