خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی تیراندازی با کمان - چین

نتایج بخش تیمی و انفرادی کامپوند مردان و ریکرو زنان

در نخستین روز از مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان، کمانداران کشورمان در بخش ریکرو و کامپوند انفرادی و میکس به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش ایلنا، در نخستین روز از مرحله اول مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان سال 2016 در شانگهای چین، کمانداران کشورمان در بخش مقدماتی ریکرو زنان و کامپوند مردان به مصاف حریفان خود رفتند.

در بخش مقدماتی ریکرو زنان  زهرا نعمتی، ملیکا عبدالکریمی، زهرا دهقان و مریم محمودی سرشت با 641، 620، 560 و 440  امتیاز به ترتیب در رده‌های چهل و دوم، شصت و پنجم،هشتاد و نهم و نود پنجم قرار گرفتند. در این بخش 95 کماندار حضور دارند.

زهرا نعمتی، ملیکا عبدالکریمی، زهرا دهقان و مریم محمودی باید در نخستین دور از مرحله حذفی به ترتیب با حریفانی از ترکیه، استرالیا، انگلیس و مکزیک رو به رو شدند.

تیم ریکرو زنان نیز در بین 23 تیم بیست و یکم شد و از صعود به مرحله حذفی باز ماند.

در بخش کامپوند مردان نیز امید طاهری، مجید قیدی واسماعیل عبادی در بین 79 کماندار به ترتیب با 700، 695 و 694 امتیاز در رده‌های سی‌ و هفتم، چهل و هشتم و پنجاه ایستادند.

در مرحله حذفی این مسابقات طاهری باید با کمانداری از تایلند روبه‌رو شود، قیدی به مصاف نماینده روسیه خواهد رفت و عبادی با کماندار استرالیا دیدار می‌کند.

تیم کامپوند مردان نیز در بین 16 تیم دهم شد و باید در مرحله حذفی این رقابت‌ها با تیم هندوستان دیدار کند.

در بخش میکس نیز تیم ریکرو در بین 25 تیم بیست و دوم و تیم کامپوند هجدهم شدند و از صعود به مرحله حذفی باز ماندند.

 

کد خبر : ۳۶۵۶۳۳