خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه تایلند

حذف ناباورانه کارگران والیبالیست ایرانی از دور رقابت‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۲۷۶

مدرسه والیبال اوج رامسر و تکدانه گلستان که به عنوان اعضای تیم ملی والیبال ساحلی کارگران و به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند با قرعه نامناسب و چهار شکست و یک پیروزی از دور رقابت‌ها حذف شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از به گزارش روابط عمومی فدراسیون آماتوری ورزش کارگری، رقابت های والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه تایلند/کارگران والیبالیست ایرانی با بدشانسی محض از دور رقابت‌ها حذف شدند.

تیم ملی والیبال ساحلی کارگران که در قالب دو تیم «الف و ب» و به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیا و اقیانوسیه تور تایلند شرکت کرده بود با بدشانسی محض و قرعه نامناسب از صعود به دور دوم رقابت ها بازماند.

در این رقابت ها که با شرکت 28 تیم از 14 کشور در 8 گروه سه تیمی در جریان است تیم های ایرانی متشکل از رضا نائینی و بهمن قلی پوری با عنوان تیم (الف) و با نام مدرسه والیبال اوج رامسر به مربیگری آرش رامسری در گروه چهارم رقابت ها با تیم های استرالیای 1 (جاش کورت و دامین شومن) و مالدیو (آنیل و شیوناز)؛ و همچنین سید امید حسینی همراه با امیر شوشتری با عنوان تیم (ب) و با نام تکدانه گلستان با تیم های قزاقستان 2(یاکولوف و کولشوف) و قطر (جولیو سزار و احمد تیجان) هم گروه شدند.

در اولین گام این رقابت ها تیم های ایرانی به مصاف حریفان رفتند که تیم الف ایران در مصاف با استرالیای 2 در دو ست پیاپی و با نتایج 21 – 11 و 21 -18 مغلوب حریف قدرتمند خود شد.

در دیگر دیدار، تیم ب ایران در مصاف با قزاقستان 2 که از قدرتهای والیبال ساحلی جهان هستند با همین نتیجه و در دو ست پیاپی 21 – 19 و 21 – 15 شکست خورد.

در بازی دوم تیم الف ایران در مصاف با مالدیو کار سختی نداشت و در دو ست پیاپی با نتیجه 21-16 و 21 – 11 حریف خود را شکست داد تا با یک برد و یک شکست به عنوان تیم دوم این گروه، به جمع 16 تیم برتر رقابت ها صعود کند.

تیم ب ایران نیز که با بدترین قرعه ممکن رو به رو شده بود به مصاف قطری می رفت که با دست پر از مسابقات جهانی کیش راهی این رقابت ها شده بود. در این دیدار تیم ب ایران در دو ست پیاپی و با حساب 21 -18 و 21 – 11 از حریف نامی خود شکست خورد تا از رقابت های  دور اول این تور حذف شود.

اما تیم الف ایران که توانسته بود خودش را به جمع 16 تیم پایانی برساند با بدشانسی مجدد باید به مصاف قزاقستان 1(سیدرنکو و دیاچنکو) می رفت که در نهایت این مسابقه نیز با نتیجه 2 بر 0 به سود حریف قزاق به پایان رسید تا تیم های ایرانی منتظر آغاز مسابقات دور دوم این تور والیبال ساحلی باشند.

این دوره از مسابقات در قالب دو تور دو روزه( 21 الی 29 فروردین ماه ) برگزار می شود و تیم ملی والیبال ساحلی کارگران ایران در هر دو تور این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز