خبرگزاری کار ایران

با شکست نیوزلند؛

ایران قهرمان تور والیبال ساحلی آسیا – اقیانوسیه شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۳۸۷

دیدار نهایی نهایی دومین تور آسیا – اقیانوسیه در شهر سانخولای تایلند برگزار شد و یکی از نمایندگان ایران با شکست حریف به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

تیم والیبال ساحلی ایران یک با شکست نیوزلند عنوان قهرمانی دومین تور آسیا و اقیانوسیه در تایلند را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، دیدار نهایی دومین تور آسیا – اقیانوسیه در شهر سانخولای تایلند برگزار شد و یکی از نمایندگان ایران با شکست حریف به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافت. تیم والیبال ساحلی هیات والیبال هرمزگان(ایران یک) متشکل از بهمن سالمی و رحمان رئوفی در این بازی دو بر صفر نیوزلند را شکست داد و قهرمان این رقابت ها شد.

این تیم در مراحل مختلف این بازی هفت پیروزی متوالی در برابر تیم های هند یک، ژاپن یک، فیلیپین، نیوزلند، استرالیا، قزاقستان یک و نیوزلند یک به دست آورد تا با اقتدار در میان قدرتمند ترین تیم های ساحلی قاره آسیا و اقیانوسیه قهرمان این رقابت ها شود.
تیم والیبال ساحلی شهرداری ارومیه(ایران ۲) که با ترکیب آق محمد سلاق و پرویز فرخی در این رقابت ها شرکت کرده بود با کسب عنوان هفتمی به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

این تیم نیز در دور مقدماتی و مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست تیم های اندونزی یک، نیوزلند دو، هند و اندونزی دو شد. اما در دو بازی دیگر مغلوب قزاقستان یک و استرالیا شد تا به عنوان هفتمی این رقابت ها اکتفا کند. ساحلی‌بازان ایران با هدایت رضا نائینی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی در این مسابقات شرکت کرده‌اند و رده‌بندی آنها در این مسابقات امتیاز ویژه‌ای در رنکینگ مسابقات قهرمانی آسیا(خرداد ماه ۹۳ در چین) و بازی‌های آسیا کره جنوبی دارد.

نماینده های والیبال ساحلی ایران در نخستین تور آسیا و اقیانوسیه تایلند عناوین چهارم و پنجم را به دست آورده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز