خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم های بانوان مازندران:

زنان مازندرانی برای افتخار آفرینی در المپیاد ورزش کارگران کشور آماده اند

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۰۸۷

ورزشکاران منتخب مازندرانی، نفرات برگزیده ورزشکار استان در این بخش بوده و می توانند بخش عمده ای از مدال های توزیع شده این رقابت ها را کسب کنند.

سرپرست تیم های بانوان مازندران در اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور گفت: ورزشکاران منتخب مازندرانی، نفرات برگزیده ورزشکار استان در این بخش بوده و می توانند بخش عمده ای از مدال های توزیع شده این رقابت ها را کسب کنند.

به گزارش ایلنا از ساری، " زهره نیستانی " ‌اظهار کرد: نفرات مازندرانی شرکت کننده در این رقابت ها پس از برگزاری مراحل گوناگون مسابقات انتخابی برگزیده و با شرکت در تمرینات آماده سازی متعدد، به مصاف حریفان در این رقابت ها می روند.

وی بیان کرد: ‌ تیم های استان های شرکت کننده در این مسابقات، نفراتشاخص و ملی پوشی دارند که می توانند زمینه ساز افزایش کیفیت فنی این رقابت ها شوند.

سرپرست تیم های بانوان مازندران در اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور افزود: در ورزش کارگران زن مازندران، ظرفیت های متعددی حضور دارند که باید با برنامه ریزی مناسب بتوانیم از این توانایی ها برای شناسایی نفرات مستعد و معرفی آن ها به تیم های حرفه ای استفاده کنیم.

نیستانی ادامه داد: در اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور، بانوان ورزشکار در رشته های والیبال سالنی، تنیس روی میز، بدمینتون، دوومیدانی و آمادگی جسمانی با یکدیگر مسابقه می دهند.

وی گفت: این مسابقات در دو شهر محمودآباد و فریدونکنار برگزار می شود که امیدواریم در پایان این رقابت های دو روزه شاهد کسب مدال های متعدد ورزشکاران مازندرانی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز